Culori

Albastru

Nu găsesc cuvinte
să îmi exprim
originalitatea.
Ce tineri naivi
sunt în jurul meu!
M-am îndrăgostit
de o culoare.

Negru

Şi din nou
sunetul muzicii
va deveni o spaimă
pentru cardiaci.
O răbufnire de cer
le va răpi din suflete
ca să-i facă mai naturali
decât natura.
Aceasta se va îmbrăca
în sânge
şi nu va mai fi
apă.

Cenuşiu

Mă doare
sufletul albastru
al toamnei
ce s-a născut în mine
odată cu ploile reci
ale neşansei.
Mă doare
inima uscată
a toamnei
ce se stinge în mine
cu frunzele ruginii
ale Terrei.
(cu 20 de ani în urmă)
Scrie un comentariu

Din categoria Poezie

Lasă un răspuns

