Zi de naştere

Zi de naştere
 
 
M-am născut după Eminescu.
Am trăit cu versurile
Lui Eminescu.
Şi iată că, într-o zi,
Am primit vestea
Că visele sunt libere.
La început am plâns;
Mai târziu am înghiţit informaţii
Pe nerăsuflate
Şi, în final,
Am început
Să mă autocreez.

M-am născut după Eminescu
Şi mi-am sărbătorit ziua
Cu o portocală,
O ciocolată
Şi o sticlă de şampanie.
Am împlinit o vârstă oarecare
Şi m-am ridicat peste soare
În umbre albastre.

M-am născut după Eminescu,
Am început să zbor
Pe versurile lui Eminescu
Atunci când florile de gheaţă
Păstrau miresmele codrilor
LUI.

Sunt o valoare arbitrară
Şi m-am născut
După Eminescu.
(cu 22 de ani în urmă)
2 comentarii

Din categoria Poezie

2 răspunsuri la „Zi de naştere

  1. Nu ştiu de ce şi cum, dar parcă ţi-am simţit talentul. La proză, prima dată, dar văd că nu te-ai limtat (sau n-am ştiut, mai bine spus).

    Apreciază

Lasă un răspuns

