Jurnal de bord 3

Subselen. O varietate colorată de fiinţe umanoide. Atmosferă de club, înainte de începerea dansului. I-am căutat pe Mir şi Nic din priviri. Nu au fost prea greu de găsit. Mir, un uriaş blând, cu mişcări încete şi privire pătrunzătoare, cu păr negru şi ochi mari, de căprioară. Nic, o fiinţă zveltă, sigur pe sine, cu mişcări de atlet, ochi verzi, păr şaten, tuns scurt şi un zâmbet şmecher, în colţul gurii.

I-am salutat cu o înclinare a capului. Mă văzuseră. Mi-am luat nectarul de peroide şi m-am îndreptat către ei.  Străluceau  de bucurie. Ne-am strâns mâinile cu putere şi ne-am privit în ochi. Niciunul nu uitase aventurile din timpul anilor de studii, comune, de altfel.

– Salut, băieţi!

– Te pupăm, şefa!

– Iar vă prostiţi? Nu sunt şefa voastră.

– Dar s-ar putea să fii.

– ?

– Să luăm loc. O să-ţi povestim.

– V-ascult.

2 comentarii

Din categoria Proză

2 răspunsuri la „Jurnal de bord 3

  1. Haide, haide cu continuarea! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

