Soluţie

Soluţie
Într-o seară de iarnă
Te-am întâlnit peste Lună.
Aveai sufletul risipit
În fărâme de spaţiu
Printre meteoriţi şi comete.
Când ne-am întâlnit
Sufletul tău s-a reintegrat
În mod dureros, în noapte
Și mi-ai învăluit sufletul
Cu eternul tău dans.
Te-am acceptat, posesiv
Şi mi-ai luat, pentru asta
Toate zâmbetele
Pe care le mai aveam.
Te-am aşteptat în fiecare clipă
Printre picăturile puterii tale
De necontestat.
M-ai făcut necunoscută
Într-o ecuaţie de grad n
Şi nu-mi mai găsesc soluţiile.
(cu 20 de ani în urmă)
2 comentarii

Din categoria Poezie

2 răspunsuri la „Soluţie

  1. Felicitări, Lili, mie mi-au plăcut foarte mult toate poeziile!

    Apreciază

Lasă un răspuns

