Jurnal de bord 4

Hm, ce nebunii or mai fi făcut amicii mei? După cum decurg lucrurile, nu-mi miroase a bine. M-au ridicat la rang de şefă!… Înseamnă că e grav.

– Hai, daţi-i drumul. Ce s-a întâmplat?

Mir tuşi încurcat, dar îl lăsă pe Nic să vorbească.

– Am…intrat într-o belea.

– Ce noutate!

– Am proiectat o navetă de curse. Voiam să participăm şi noi la cursa anului. Am comandat piese de pe Nova 16.

– Aoleu, din alea scumpe?

– Îhî.

– Şi cu ce le-aţi plătit?

– Păi… am garantat cu o altă navetă, pentru cazul în care nu vom câştiga. Dar nu am reuşit să terminăm proiectul la timp şi cursa a avut loc fără noi.

– Cu ce navetă aţi garantat, că nu am văzut-o pe cea veche?

– Ţine-te bine. Cu a ta.

Sării în picioare enervată:

– Cu a mea? Cum v-aţi permis?

– Şşş…

– Ce mai e?

– Am terminat naveta de curse alaltăieri. E grozavă.

– Nu aţi testat-o, presupun.

– O testăm mâine. Împreună.

– Aha, mi-aţi făcut, deja, programul!

Înălţară din umeri.

– Nu am vrut. Eram siguri că vom termina  la timp şi vom câştiga, dar o piesă de-a novarilor a fost defectă şi nu ne-au primit-o înapoi. Ba, ne-au mai şi ameninţat.

– Şi dotarea cum este?

– Trebuie să mai adăugăm ceva pe parcurs. Nu avem echipat laboratorul de cercetare. Va trebui să folosim aparatura veche. Deci, ne iei?

Îi privii cu indignare:

– Păi, am de ales?

Scrie un comentariu

Din categoria Proză

Lasă un răspuns

