Jurnal de bord 7

Mâine urmează să testăm naveta. Trebuie să ne odihnim. Mir şi Nic mi-au găsit o cameră lângă locuinţa lor de serviciu. Merg să le urez ,,noapte bună”, ca în adolescenţă, când ne-am cunoscut la Şcoala de pilotaj. Ei fuseseră la secţia de inginerie spaţială, eu – la pilotajul propriu-zis.

Ne-am întâlnit la un curs de Teologia planetei la care profesorul ne-a împărţit pe grupe, pentru realizarea unui proiect despre religiile lumilor subplanetare. Prietenia noastră a început cu multe contraziceri. Unii spuneau că religia e doar o necesitate psihologică şi de aceea fiinţele inteligente o creează inconştient, alţii susţineau că religia premerge ştiinţei, care, la un moment dat, ajunge să demonstreze ideile exprimate în religie. Eu eram de partea celor din urmă, dar prietenii mei, inginerii,  susţineau teoria opusă. Şi aşa, din polemică în polemică, am ajuns să ne împrietenim.

De atunci, am ţinut tot timpul legătura.

Am intrat.

Scrie un comentariu

Din categoria Proză

Lasă un răspuns

