Jurnal de bord 8

Mir făcea ultimele verificări pe computer ale navetei, iar Nic îşi trecea în revistă iubitele de care urma să se despartă.

– Vă pregătiţi pentru prima voastră călătorie de explorare?

– Eu am fost ucenic pe o navetă ca a ta, spuse Mir.

– Da, spuse şi Nic, îmi adun iubirile în plan virtual, că nu se ştie când ne întoarcem…

– Deh, băieţi, plăcerile se plătesc!…

– Hai, taci, nu ne mai aminti! Sigur am fi câştigat cursa anului.

– Dar acum veţi câştiga experienţă!

– Cu tine… sigur! Sper că ne mai dai şi nouă câte o pauză de relaxare, din când în când.

– Uneori poţi înnebuni de câtă linişte se iveşte în anumite zone! Adevărate încercări ale stăpânirii de sine, spuse Mir.

– Mir, odihneşte-te! Nic, uită-le! S-ar putea să întâlneşti iubirea vieţii tale pe una dintre planetele programate.

– Până atunci, îmi fac nişte rezerve.

– OK, somn uşor, prieteni!

– Pa, şefa!

Mă trezi deşteptătorul  montat la patul pe care dormeam. Dacă mai întârziam două secunde, m-ar fi trântit pe podea. Am reuşit!

Aveam emoţii. Încă nu văzusem naveta. Mi-am făcut rapid programul de înviorare, de care nu mai prea aveam nevoie.

A sosit clipa.

Prietenii mei erau pregătiţi. Ne-am îndreptat spre docuri. Multe navete erau gata de plecare. Semnalizau în diferite feluri.

– A noastră unde e? întrebai mirată.

-Iat-o, îmi arătă Nic, victorios.

O navetă mică, cenuşie, greu de observat într-o varietate atât de mare, cu o formă aproape aplatizată, era îngrămădită într-un colţ.

– Putem ieşi de-acolo? îl întrebai pe Mir.

– Ne descurcăm, mormăi acesta, greoi.

Când am ajuns destul de aproape, un joc aproape insesizabil de lumini, se desfăşură pe neaşteptate. Simţeam că o să-mi placă. Presupun că prietenii mei s-au gândit şi la lungimea de undă emisă de creierul meu pentru astfel de…obiecte. Pe partea de sus a navetei care părea să fie compusă doar din două calote sferice, cam turtite, scria ceva: ,, Inner space”. Cam pompos, numele, dar, nu era prea vizibil.

Inima îmi bătea mai tare, însă, bineînţeles că n-am lăsat să se vadă. Doar eram ,, şefa”, nu?

Scrie un comentariu

Din categoria Proză

Lasă un răspuns

