Zbor

Îmi ascund trăirile printre undele vântului, ca să le trimit departe, spre pădurea de dincolo de spații. Acolo vor fi îmbrățișate de copacii vieții și transformate în ființe. Înainte am trimis gândurile albe, pentru a le da de veste giganților din interiorul stâncilor. Ei mi-au răspuns înapoindu-mi-le ca pe niște păsări. Păsările și-au luat zborul mai departe, transformându-se în mesageri ai liniștii. Pe aripa uneia dintre ele mi-am găsit loc și eu.

Zbor spre nedefinitele lumi.

        

 

 

 

 

 

 

Un comentariu

Din categoria Capsule

Un răspuns la „Zbor

Lasă un răspuns

