Am zărit lumină – Marin Sorescu

Am zărit lumină pe pământ,

Şi m-am născut şi eu

Să văd ce mai faceţi.

 Sănătoşi? Voinici?

Cum o mai duceţi cu fericirea?

 Mulţumesc, nu-mi răspundeţi.

Nu am timp de răspunsuri,

Abia dacă am timp să pun întrebări.

 Dar îmi place aici

E cald, e frumos,

Şi atâta lumină, încât

Creşte iarba.

 Iar fata aceea, iată,

Se uită la mine cu sufletul…

Nu, dragă, nu te deranja să mă iubeşti.

 O cafea neagră voi servi, totuşi,

Din mâna ta.

Îmi place că tu ştii s-o faci

Amară.

alice, androxa, ragnar, rokssana, schtiel, visualw

5 comentarii

Din categoria Poezie

5 răspunsuri la „Am zărit lumină – Marin Sorescu

  1. Pingback: How Green Was My Valley « O lume in imagini

  2. Pingback: Muzică de noapte « Alice Georgiana

  3. Pingback: From The Beginning « schtiel

  4. Pingback: Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

