Străzi

Ridic clădiri albastre

Pe străzi de gânduri.

Plantez copaci înfloriți

Pe aleile dintre ele,

Construiesc bolți

De trandafiri

La intrări

Și tuneluri

De liliac alb

La ieșiri.

Multiplic aleile

Și prelungesc străzile.

La capetele lor

Așez domuri transparente

Îmbrăcate în magnolii.

Pe margini – izvoare;

La mijloc – trovanți.

Arunc puțină viață

Pe trotuare

Și pictez forme

Care să o poarte.

Îmbrac străzile de gânduri

În liniște și muzică

Și mă aşez pe o bancă

Să le ascult.

Povestea a început la Mirela.

Au mai scris: Carmen, Ioan Usca, Sara, Lolita,Diana, Ochii verzi, Gabi.

35 comentarii

Din categoria Capsule, Poveşti parfumate

35 de răspunsuri la „Străzi

  1. impresionant! pline de emotie si sensibilitate versurile tale! simple, concentrate, profunde… Mare talent ai!
    nu am fost în stare niciodata sa scriu macar un catren, de aceea am un respect deosebit pentru aceia ce scriu versuri – bine!
    Am simtit puternic parfumul strazilor tale, multumesc pentru invitatie la plimbare în „orasul tau” 🙂
    Sa ai un weekend parfumat în continuare!

    Apreciază

  2. In Italia in orasul Latina linga Roma am avut acea impresie de placere cind poti vedea lumea plimbinduse pe trotuare frumos si cu gust imbracati tot timpul.Chiar si la cumparaturile zilnice doamnele sint elegante ceia ce nu am uitat dupa zeci de ani de zile frumusetea unui orasel si cei care locuiesc sint in armonie, ceia ce este foarte greu de vazut in nordul Americi.

    Apreciază

  3. ”Pe aleile dintre ele,

    Construiesc bolți

    De trandafiri

    La intrări

    Și tuneluri

    De liliac alb

    La ieșiri.”

    Da, Lili, le văd! Sunt aievea, le-ai transpus într-o superbă poezie creatoare de imagini. Dar ma ales le simt PARFUMUL! Cum să nu le simtă cineva parfumul de liliac, de trandafiri, la intrări, la ieșiri?! Ai scris foarte frumos. Plec de la tine mult mai bogată. Mulțumesc!

    Apreciază

  4. Foarte frumoasa poezia si ai reusit prin unele din cele mai parfumate flori sa ne atragi in lumea ta de vis.

    O Duminica placuta!

    Apreciază

  5. O minunata poezie ,un minunat suflet calator prin stele … Cu drag ,

    Apreciază

  6. Ați construit frumos strada cu bolți, tuneluri…
    Miresmele copacilor înfloriți au pătruns până la mine…
    Superbă poezia!
    Vă doresc o duminică liniștită! 🙂

    Apreciază

  7. Frumoasa poezia, dar melodia te face sa te gandesti chiar la strada pe care o iubesti…..

    Apreciază

  8. Pingback: Preumblarea mea de azi dimineata… « Daurel's Blog

  9. Superb! Si eu simt cateodata nevoia sa ” îmbrac străzile de gânduri

    În liniște și muzică

    Și mă aşez pe o bancă

    Să le ascult.”
    Numai bine! 🙂

    Apreciază

  10. ellyweiss

    „Arunc puțină viață
    Pe trotuare
    Și pictez forme
    Care să o poarte.”
    Ai „aruncat” viata multa si mult suflet in aceasta poezie. Poezia e minunata. E diafana, creeaza imagini vizuale puternice, raspandeste parfum de vis… E toata intreaga un vis frumos. Un tablou al strazilor de ganduri care ne bantuie…in cele mai intime gandiri si dorinte…
    O seara de duminica minunata!

    Apreciază

  11. ellyweiss

    Comentariul…a ajuns la spam…cred

    Apreciază

  12. Diana

    Eeee… Citeam si vizualizam cam cum trebuie sa arate o asemenea strada! Superba, frumos parfumata, de vis! Am si ofta usurel… 🙂
    Azi e Luni – cand nici iarba nu creste! – si dupa ce am bantuit pe atatea strazi parfumate mai am eu chef de munca?! Am gandul la duca! In lume! Sau doar prin oras! 🙂

    O sapatamana frumoasa-frumoasa iti doresc!

    Apreciază

  13. Hello, you used to write wonderful, but the last few posts have been kinda boringˇK I miss your great writings. Past several posts are just a little bit out of track! come on!

    Apreciază

  14. Pingback: Pikinii noștri au mai crescut. MFC « Mirela Pete. Blog

  15. Pingback: MFC 34 « Ioan Usca

  16. Foarte frumoasa,o poti vizualiza 🙂
    Cum s-a nimerit,si eu am scris tot o poezie la subiectul asta 🙂
    Strazile invita la poezie.

    Apreciază

  17. foarte frumos! imi placu mult.. au o muzicalitate aparte „strazile de ganduri”…

    Apreciază

Lasă un răspuns

