Prima mea poză de fotomodel!!!

27 comentarii

Din categoria Imagini

27 de răspunsuri la „Prima mea poză de fotomodel!!!

  1. superbă!
    cu tematică! 🙂
    o seară frumoasă!

    Apreciază

  2. Ce frumos! Par costume de Hateg sau din Marginimea Sibiului!

    Apreciază

  3. Ești celebră și nouă abia acum ne spui!
    E o amintire dragă, cu siguranță! 🙂

    Apreciază

    • Mai puțin ședințele foto, care mă cam enervau!… Dar când făceam poze în altă parte, cu un coș cu piersici, îmi plăcea, că mâncam câte piersici voiam! Nu știu de ce fotograful a ales această poză…

      Apreciază

  4. Superpoza! Ca de obicei, erai la… „inaltime”! 🙂

    Apreciază

  5. C’est toi? Ai fost si la casting? Cu Botezatu?

    Apreciază

  6. O poza frumoasa, inocenta … o poza de acasa 😀

    Apreciază

  7. Pingback: colţul romantic – 24 « Colţu' cu muzică

  8. Esti celebra! 🙂 Super!
    Zici ca e prima poza de fotomodel; deci mai ai?! Ni le arati? 🙂
    Succese!
    Viata fericita!

    P.S. Sper sa nu dublez comentariul, dar ce-l „trimis” pare ca nu s-a inregistrat 😦 Nu stiu ce se intampla: azi mi-a facut numai d’astea (e ceva nou pentru PC-ul meu)
    Scuze daca se dubleaza. Multumesc.

    Apreciază

  9. copilul sănătos de la ţară, şi cel bolnav, de la oraş. 🙂

    Apreciază

  10. Ce amintire frumoasa ai…nu am citit cartea. Dar ilustrarea pare foarte reusita. Cred ca in locul tau aveam vreo 5 astfel de carti acasa :)) Ca daca s-ar pierde sau rupe una, sa am alte 4 :))

    Apreciază

  11. Pingback: colţul cu vechituri – 24 « Colţu' cu muzică

  12. dani


    lili3d was here ! sărut mâna Lili 😀 Daniel M

    Apreciază

Lasă un răspuns

