Îngerași

Micul meu univers

Te caut mamă
dar te găsesc doar
în vise;
Te văd frumoasă
dar tristă ca o salcie
ce-şi plânge durerea
îngenuncheată
de păcat.
Ţi-ai ferecat bucuria
cu lacătul suferinţei
când m-ai uitat

întro clipă de rătăcire

prin viaţă.

Primul meu cuvânt,
l-am dăruit unui înger;
şi primul pas l-am făcut

doar ca să-i dau
prima îmbraţişare.
Iar el mi-a mângâiat
creştetul şi sufletul
cu aripa dragostei,
lui Dumnezeu.
Cred că am ochii tatei
înlăcrimaţi de vină
şi zâmbetul tău;
mi l-ai împrumutat când
m-ai lăsat
la naştere.
Te caut să ţi-l înapoiez
şi să-ţi mulţumesc
doar pentru că
m-ai lăsat … Luminii!

Angelina Nadejde

Ei sunt îngerași… Îngerașii de la Spitalul Sf. Maria din Iași. Sunt 57 de micuți cu vârsta cuprinsă între câteva luni și 2 ani… de care părinții au fost nevoiți să se lipseacă… Unii dintre ei nici măcar nu au primit un nume! Motivele

pentru…

Vezi articol original 227 de cuvinte mai mult

Un comentariu

Din categoria Exerciţiu de înţelepciune

Un răspuns la „Îngerași

  1. Pingback: Colţul românesc – 29 « Colţu' cu muzică

Lasă un răspuns

