Crucifixio – Lacrimosa

2 comentarii

Din categoria Muzică

2 răspunsuri la „Crucifixio – Lacrimosa

  1. ellyweiss

    Imi place Lacrimosa… Mi-a placut si melodia, n-o stiam.
    I-am vazut cand au fost in Romania, in 2008, la Sibiu 🙂
    Tillo Wolf e extraordinar pe scena, e fermecator. Adica live trupa e fascinanta, in special datorita lui, care are o prezenta scenica deosebita, fiindca are muzica, ritmul in sange. Trupa e mai altfel decat in clip-uri,mai plina de viata. Sau, cel putin, eu asa am perceput prestatia lor.
    Iti doresc un An Nou mai bun! La multi ani! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

