Muzică

Colţu' cu muzică

Dacă ieri v-am propus o întâlnire cu trupa norvegiană Madrugada, pentru astăzi am să vă aduc o piesă care se intitulează La Madrugada şi îi aparţine lui Michael Chapman. Până acum vreo două zile nu aveam habar de existenţa lui, însă, prin peregrinările mele pe youtube, m-am împiedicat de o piesă ce îi aparţine celui al cărui nume l-am menţionat deja, adică taman piesa de care pomeneam mai devreme; cum piesa mi-a plăcut, am început să „sap”. Este născut pe 24 ianuarie 1941, ceea ce înseamnă că mâine împlineşte 72 de ani, şi este un cântăreţ, compozitor şi chitarist britanic. A început prin a cânta jazz şi folk prin pub-urile britanice, iar până în prezent are înregistrate peste 30 de albume. Cei care doresc să afle mai multe despre el şi muzica pe care o cântă găsesc suficiente informaţii pe site-ul oficial al chitaristului britanic, care site te…

Vezi articol original 181 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Muzică

Lasă un răspuns

