Dansând

Dragul meu Vis,

Mai întâi îmi cer scuze că am lăsat atât de mult timp să treacă între noi. Știu că ești tot acolo, sus, unde ne întâlneam în serile în care spiritele libere dansau și cântau muzica astrelor.

Am hotărât să te caut din nou, când am citit scrisorile contesei de Chou-Fleur și mi s-a făcut dor de scrisorile noastre, scrisorile zborurilor tinereții către  necunoscut. Deci, azi relansez gânduri către tine, după o lungă perioadă de nevisare. Am fost prinsă în telurice activități, care s-au estompat încet, încet transformându-mă în liniștea din mijlocul apelor curgătoare, în albul zăpezii din mijloc de avalanșe, în dumbrava din mijlocul adâncului, în raza din mijlocul întunericului. Și-n întuneric am întâlnit din nou prezența ta caldă și încurajatoare. Probabil că timpul meu a ajuns la locul de intersecție cu timpul tău – din nou. Dar ce înseamnă timpul? Aș zice că e învățare. Creștem pe axa pozitivă a lui, în funcție de felul în care am reușit să devenim înțelepți. Uneori, apar bucle care ne învârtesc în dansuri repetate, până când prindem pașii de dans ai devenirii. Apoi, dansând și dansând ne întoarcem la locurile de intersecție. De aici, totul se schimbă.

Dansând te caut în stele…

Dansând te aduc printre nori,

Dansând în visele mele

Iar tu – dans – petale de flori.

Am ajuns la răspântia dintre două vieți. Va fi o nouă buclă? Va fi un alt univers? Va fi o altă lume? Tu știi, dar mă lași să aleg direcția și pașii de parcurs și mă aștepți… dansând.

Au mai scris psi-luneli, pe blogul lui psi, unde vă puteți înscrie:

1. carmen pricop 2. anacondele
3. cita 4. dor
5. Scorpio 6. Dictatura Justitiei
7. Abisuri 8. almanahe
9. La Fee 10.  
11. verovers 12. roxana
13. Dia na 14. cammely
25 comentarii

Din categoria Proză, Psi-luneli

25 de răspunsuri la „Dansând

  1. Sa dansam! Dansul e chemare, acceptare, ritm si iubire.
    Cine nu se potriveste in dans nu se potriveste nici in dragoste!

    Apreciază

  2. Pingback: Dansând « Almanahe

  3. Ca să ne înduplecăm visele
    ar trebui să se inventeze creatorul de paşi
    care să treacă printre flori fără să le scuture. 🙂

    Apreciază

  4. Hai la un fox de vis ! In vis? Cu vis? De vis …

    Apreciază

  5. Scrisoarea ta imi aminteste momentul din „Parfum de femeie” cand Al Pacino o invita pe tanara fata la dans. Ea ii spune ca ii e teama sa danseze pentru ca sa nu gresasca. El ii raspunde”dansul e ca viata…” si de faci un pas gresit muzica te invata sa te redresezi!

    Apreciază

  6. dordefemeie

    Frumos. Mi-a placut cum ai caracterizat timpul. Invatare. Eu nu prea ma inteleg bine cu el, il consider un hot, imi fura clipele, minutele si orele. Dar tu se pare ca traiesti in armonie, cu timpul si cu tine insuti.

    Apreciază

  7. psi

    din locurile de intersecţie spirale noi redesenează… un zâmbet ce valsează. 😉

    Apreciază

  8. Oooo, câte intersecţii sunt într-un dans! Câte posibilităţi, câte surprize! 😀

    Apreciază

  9. childagain

    Lili; cu regret că nu am reușit să ajung mai devreme, pot spune doar că… visul tău e absolut magnific ! Și înțelepciunea pe care ți-a dat-o…

    Da, timpul înseamnă învățare… cu voie, sau fără voie ! 🙂 Dar, tot învățăm până la urmă ! Chiar și buclele acelea de care vorbeai au rostul de a ne… repeta materia, până ce o prindem ! 🙂

    Și, întotdeauna răspântiile ne aduc ceva nou. Bucle, universuri, nu contează :), numai să prindem sensul, lecția.

    Îți doresc să ai parte de cele mai frumoase universuri posibile… pentru că le meriți !

    Apreciază

Lasă un răspuns

