Ermetism (duzina de cuvinte)

Rezonez cu sufletul tău ermetic, închis în matricea unei lumi virtuale, posibile, probabile… Tu îmi răspunzi cu eleganță, deși ești vizibil enervat de insistențele mele de a te explora, în adâncime… Orice explicație pe care mi-o dai, ocolește răspunsurile pe care nu vrei să le faci cunoscute. Mă faci să alunec neîncetat în căutarea unui echilibru pe care l-aș dori stabil, de câte ori mă lansez plină de elan în rețeaua de energizare creată de elita înțelepților, descoperitori ai secretelor de dincolo de curgerea relativă a timpului. Mă aduci adesea într-o eclipsă a ideilor față de sentimente, împiedicându-mă în cursiva-mi exprimare. Dar asta se întâmplă de-o eternitate și tu n-o să te schimbi, rămânând în încăpățânarea cât un elefant, pe care o adori…

Gândurile mele ecou se duc peste limita încordării tale, obținând, totuși, avantajul unei perseverențe magnetice.

O duzină de cuvinte a fost programată la psi-words. Acolo vă puteți înscrie, de asemenea. Până acum au mai scris:

1. anacondele 2. carmen pricop
3. dagatha 4. La Fee
5. dor 6. Dictatura Justitiei
7. Dia na 8. Scorpio
9. Max 10. cita
11. lili3d 12. incognito
13. cammely 14.

15.

Gara pentru doi

Roxana

33 comentarii

Din categoria Capsule, Duzina de cuvinte

33 de răspunsuri la „Ermetism (duzina de cuvinte)

  1. Pingback: S-au întors toți cocorii! | La Fée Blanche

  2. Gândurile mele ecou se duc peste limita încordării tale, obținând, totuși, avantajul unei perseverențe magnetice.

    Am certitudinea caci sint multe persoane care la un moment dat va intalege subtilitatile pe care nu le vedea dealungul anilor petrecuti prin fum si ceata.

    Apreciază

  3. Pingback: Istoria se repetă cum vrea ea ! « Dictatura justitiei

  4. dordefemeie

    Placut ritm au vorbele tale, si profund inteles.

    Apreciază

  5. Pingback: Duzina de cuvinte… Subțirica « Dor De Dragoste

  6. Pingback: Duzina de cuvinte: echilibru | Dia na's blog

  7. Pingback: Duzina de cuvinte-Am nevoie de… « Cățărătorii

  8. „Orice explicație pe care mi-o dai, ocolește răspunsurile pe care nu vrei să le faci cunoscute.”
    Merită să devină citat pentru că e cu adevărat profund. Câți putem spune că nu am simțit asta vreodată la interlocutorul nostru ?

    Apreciază

  9. Pingback: Duzina de cuvinte – Fabulă | Cioburi de chihlimbar

  10. 彡♥¸.•*””*•.¸
    „♥(✿◠‿◠)˙•٠•●彡
    ƸӜƷ•.¸¸.•´♥彡★ ★
    Splendid!

    Apreciază

    • Splendid și zâmbetul tău! 😛

      Apreciază

      • Multumesc, si tu zambesti asa de frumooos!

        Apreciază

        • Mă duc să mă uit în oglindă! 🙂

          Apreciază

          • Ooo,sa nu iti fie de deochi! Hahahaah!
            Frumoaso! Iti daruiesc o oglinda fermecata!

            ╔═╗──────────╔╗╔╗──╔═╗───────╔╗
            ║╬╠═╦══╦═╗╔═╦╣╚╬╬═╗║╦╩╦═╦═╦═╦╬╬═╦╦═╗
            ║╗╣╬║║║║╬╚╣║║║╔╣║═╣║╩╗║╔╣╩╣║║║║║║║╬║
            ╚╩╩═╩╩╩╩══╩╩═╩═╩╩═╝╚═╩═╝╚═╩╩═╩╩╩═╬╗║
            ─────────────────────────────────╚═╝
            ❤═══════════════❀✿❀═══════════════❤
            ▄██▄██▄─╔╗╔═╦═╦═╦═╗╔╦╦═╦╦╗─▄██▄██▄
            ▀█████▀─║╚╣╬╠╗║╔╣╩╣╠╗║╬║║║─▀█████▀
            ──▀█▀───╚═╩═╝╚═╝╚═╝╚═╩═╩═╝───▀█▀
            ❤═══════════════❀✿❀═══════════════❤
            ¯`•.¸¸.°¤╰☆╮´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            ______█████___________█████´ᵃˡᵖᶤ`•.¸¸.°¤╰☆╮
            ____████████_________████████´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            __███________███__███________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            _███___________████____________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            ███_____________██______________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            ███______________________________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            ███______________________________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            _███____________________________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            __███__________________________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            ___███________________________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            _____███____________________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            _______███________________███`•.`•.¸¸.°¤╰☆╮
            _________███____________███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            ____________███_______███´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            _______________████████´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            _________________████´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮
            __________________██´¯`•.¸¸.°¤╰☆╮

            Apreciază

  11. Pingback: Erată la “Duzina de cuvinte” | Gară pentru doi

  12. Pingback: Duzina de cuvinte – Eterna dilemã « calatorprintaramea

  13. Pingback: 9 Februarie – Duzina de cuvinte (23) « BLOG D'AGATHA

  14. daaaa! Îmi place și mie Mozart! I-am văzut anul trecut pentru prima dată 🙂

    Apreciază

  15. Pingback: N-ați citit „Gervaise” de Zola ? « Dictatura justitiei

  16. Deci, cu perseverenţă se desface ceea ce e închis ermetic… Răsplata ar trebui să fie pe măsură! 🙂

    Apreciază

  17. Pingback: Parfum de fericire « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

