Arhiva zilnică: 01/03/2013

Duzina de cuvinte – Suntem

Dragul meu Vis,

Azi am privit în ochi primăvara și am descoperit-o ca pe un copil dornic de joacă, plină de prospețime, de flori și de sensibilitate… Pe terenul ei de manifestare se făcea un intens schimb de frumusețe, între flori și păsări, între iarbă și gândăcei, între zâmbete și zâmbete…

M-am adaptat fără regret la momentul ei de explozie în iubire și am dat o infinită valoare de adevăr trăirilor sale transmise prin puterea hipnotică a energiei de regăsire. Ce dovadă mai clară de maturitate să aduc în favoarea comportamentului de integrare în respirația pământului?

Am profitat de mângâierile tandre ale soarelui asupra grădinii din sufletul meu și am plantat un măr ce răsărise timid din semințe aruncate demult, într-un anotimp ce-l credeam dispărut printre iernile fără sfârșit.

Știam că ești alături de mine când potriveam micuțul pom în locul destinat devenirii sale. Știam că îți imaginezi creșterea lui ca pe o acțiune menită să asigure transfuzii de sevă a vieții din adâncuri către înalt.

Știam că în spatele imaginilor din mesajele tale stă acea libertate care deschide inimi către renaștere.

Și mai știam că Ești, că Sunt, că Vom fi…

Cuvintele din duzină sunt ale lui psi, unde vă puteți înscrie…

Alte jocuri de-a cuvintele:

1. tibi 2. lili3d
3. dor 4. tibidoi
5. Scorpio 6. cita
7. Vero 8. Dictatura Justitiei
9. Dia na 10. Gara pentru doi
11. La Fee 12. Max
13. roxana

 

30 comentarii

Din categoria Capsule, Duzina de cuvinte, Proză