Arhiva zilnică: 15/03/2013

Căutare (duzina de cuvinte)

Dragul meu Vis,

Te-am căutat zile și nopți în rucsacul cu amintiri, sperând să dau de tine printre frumoasele gânduri și simțiri ale unor mesaje cu teme impuse. Uneori, te-am surprins zâmbindu-mi misterios și încurajându-mă să-mi desfac aripile pentru magica și dorita călătorie a sufletului meu, în căutarea tainicelor și ademenitoarelor sonate ale iubirii, compuse în armonia deplină a îmbrățișării cuvintelor-energie.

Am găsit în gropița dintre zâmbetul primăverii și cel al verii nebune, o amintire cu iz de poezie, dintr-un jurnal cu universuri în mișcare, cu frunze aruncate în plutirea norilor. Ca atunci când un bărbat se îndrăgostește de o femeie doar de dragul iubirii, nu al ființei înseși. Iar ea se trezește înghițită de marele val al fericirii sintetice pe care singură și-a programat-o. Și, cu un sfârșit pe care niciunul nu l-a prevăzut, rămân pe aceeași direcție de atracție reciprocă, tot timpul mișcării universurilor.

Te-am căutat zile și nopți și te-am găsit, fără să programez Timpul… sau Universul.

Duzina de cuvinte o găsiți la psiAici vă puteți înscrie.

Alți duzinari:

1. Scorpio 2. Cristian
3. Abisurile 4.  
5. Vero 6. dor
7. almanahe 8. Dictatura Justitiei
9. tibi 10. psi 2
11. La Fee 12. Max
13. Some Words 14. cita
15. carmen pricop

 

30 comentarii

Din categoria Duzina de cuvinte, Proză

Bio-ingineria sub semnul întrebării

4 comentarii

15/03/2013 · 21:58