Arhiva zilnică: 22/03/2013

Duzină de cuvinte – a culege

Dragul meu Vis,

Spuneau niște versuri: ,,Într-o existență cu un ritm perfect/ Tu ești singura eroare de poet.”

Am dat valoare fiecărui gând îndreptat către tine și fiecărui gând al tău îndreptat către mine. Am cules fiecare sentiment cernut printre rânduri, lăsat cu greu să răzbească printr-un haos al trăirilor existențiale. L-am învelit cu grijă în adăpostul inimii mele, încălzindu-l în mod constant cu blânde emisii de iubire, ca să se dezvolte liniștit în înfloriri magice de cuvinte, spuse șoptit.

Am descoperit pacea inimii tale atunci când eșecul unei vieți nedorite s-a preschimbat în libertatea de a trăi.

Am învățat esența felului de a discerne între real și imaginar și, în final, nimic nu mă oprește să fac bine din rău, libertate din prizonierat, lumină din întuneric, iubire din piatră seacă…

Și te întreb: tu ai cules?

 

La psi găsiți grupul duzinarilor:

1. Scorpio 2. tibi
3. dor 4. si iar dor
5. lili3d 6. Dictatura Justitiei
7. Dia na 8. tibidoi
9. carmen pricop

 

30 comentarii

Din categoria Capsule, Duzina de cuvinte, Proză

Eric Whitacre – cor virtual în direct

8 comentarii

22/03/2013 · 18:36