Pe mine cine mă oprește?…

Alunec încet printre spații abjecte,

Mă rostogolesc adunând obiecte,

Tresar dureros când lovesc pietre aspre,

Îmi vine să urlu și să mă-ntreb despre

 

Ce-o fi mai departe când nimeni n-aude,

Când plânsul și strigătul le-aș mai include

Doar în catastrofe ce vin fără veste;

Să fie, mai bine, isprăvi de poveste.

 

Mă duc tot mai tare pe pantă, la vale;

Aș vrea să găsesc o oprire pe cale,

S-ajung la un capăt al călătoriei

Deschizând ferestrele bucătăriei.

 

Opriți-mă iute din rostogolire,

Blocați-mi căderea spre împotmolire.

Să respir, aș vrea, aer proaspăt și tare;

Să vină mai repede o adaptare.

 

Psi-luneli… mai departe.

 

22 comentarii

Din categoria Poezie, Psi-luneli

22 de răspunsuri la „Pe mine cine mă oprește?…

  1. dordefemeie

    Adaptarea trebuie sa vina din interior…

    Apreciază

  2. Carmen Pricop

    La cât de multă schimbare
    ne e dată,
    avem nevoie de-adaptare
    necurmată.

    Apreciază

  3. te opreşti doar dacă vrei.
    nu spera că nişte „ei”
    îţi vor aşterni o cale
    fără jale
    spre tărîmuri de visare.
    – – –
    pe scurt, ŞTIU că poţi să te opreşti din rostogolire pentru că ŞTIU că poţi.
    n-ai nevoie de nimeni să te oprească.
    – – –
    excelentă transpune în cuvinte, a unor frămîntări personale, felicitări!

    Apreciază

  4. Pe mine ma opreste un cuvant, o imagine, o poveste…dar toate inmuiate in sentimente sincere. Gasindu-le aici, va transmit aprecierea si…nominalizarea mea: http://cameliaedu.wordpress.com/2013/03/25/cand-cel-ce-premiaza-devine-premiant/

    Apreciază

  5. „S-ajung la un capăt al călătoriei
    Deschizând ferestrele bucătăriei.” mi s-a părut că ar fi partea amuzantă a frământării.
    Cred că adaptarea vine, rămânând în viaţă, pentru şi la orice.

    Apreciază

  6. Am impresia că viata e un șir luuuuung de rostogoliri și adaptări 😉

    Apreciază

  7. Pingback: Pe mine cine mă opreşte să … gândesc singură? « Dictatura justitiei

  8. Pentru filmuletele interesante pe care le gasesc aici adesea, pentru metodele didactice care ma inspira de multe ori…o nominalizare si din partea mea http://cronicileunuipsihoterapeut.wordpress.com/2013/03/26/nominalizari-si-ramas-bun/

    Apreciază

Lasă un răspuns

