Arhiva zilnică: 26/03/2013

Very Inspiring Blogger!!!

Am primit această nominalizare de la Geanina  – http://cronicileunuipsihoterapeut.wordpress.com/2013/03/26/nominalizari-si-ramas-bun/

și de la Camelia –  http://cameliaedu.wordpress.com/2013/03/25/cand-cel-ce-premiaza-devine-premiant/

Le mulțumesc pentru onoarea ce mi-au făcut-o!

REGULI:

  1.  Display the Award Certificate on your website. 

  2. Announce your win with a post and link to whoever presented you with the award.

  3. Present 15 awards to deserving bloggers. 

  4. Drop them a comment to tip them off after you have linked them in the post.

  5. Post 7 interesting things about yourself.

1. Postează certificatul de premiere pe blogul tău

2. Anunță-ți victoria printr-o postare și afișează legătura spre cei care te-au nominalizat

3. Nominalizează 15 bloguri

4. Scrie un comentariu la fiecare dintre aceste 15 bloguri, anunțând nominalizarea prin trimitere la link

5. Scrie 7 lucruri interesante despre tine însuți.

O dedicație pentru voi toți, cei care EXISTAȚI:

1. Nu-mi place să mă laud

2. Am învățat că e bine să te lauzi

3. Încă nu am învățat să mă laud!

4. Pe la 3 ani ziceam că mă fac cântăreață în limba engleză…

5. Sunt foarte perseverentă

6. N-am ajuns (încă) cântăreață…

7. Iubesc copiii

Ofer premiul altor 15 bloggeri:

1. Acrilice-pointpen

2. Între noapte și zi

3. Belsim

4. Calea spre tine

5. Childagain

6. Despre sufletul meu

7. Ieșirea din Matrix

8. La Fee Blanche

9. Gabriela Savitski

10. Trezire divină

11. Știri scurte

12. Mirela Pete

13. Psi

14. Same white blue

15. Cita

Și tuturor celorlalți pe care nu-i pot nominaliza.

25 comentarii

Din categoria Diverse, Stări sufletești