Scriitorul de scrisori – film

caleaspretine

Cand ai scris ultima data un mesaj care sa ii reaminteasca semenului tau cat este de minunat, cat de talentat si de pretios este? Cum ar fi sa devii un mesager angelic? Ce te opreste sa te respecti suficient de  mult, incat sa vezi in semenul tau, cea mai magnifica creatie care exista de la facerea lumii si pana acum? Te-ai gandit cat de mult ar conta, ca in zilele tale cele mai sumbre, sa gasesti in cutia postala o scrisoare, care sa iti reaminteasca ca tu esti mai mult decat crezi si ca merita sa mergi fara frica inainte? Ce s-ar intampla daca chiar acum, ai incepe sa scrii, magice cuvinte preluate din cel mai pretios cotlon al inimii, care sa actioneze ca un adevarat balsam pentru sufletele umbrite?

Vezi articol original

9 comentarii

Din categoria Diverse

9 răspunsuri la „Scriitorul de scrisori – film

  1. C.J

    minunat Lili !!!!

    Apreciază

  2. Am și găsit ceva asemănător…de ziua mea, în poștă, o felicitare cu un text cald și fermecător, trimisă de Gabi My Heart to Your Heart, și nu e prima dată când Gabi face astfel de gesturi. E minunat! Seară frumoasă, Lili dragă! 🙂

    Apreciază

  3. am vazut si eu filmul..pot sa spun ca fost impresionant ,deosebit si placut din punct de vedere spiritual si moral
    am publicat pe bloguletul meu http://flyintheworld.wordpress.com/ cantecul pe care l-a cantat Maggy ,te astept acolo!imi place blogul tau.Succes in continuare!

    Apreciază

  4. esther

    acest film este uimitor

    Apreciază

  5. esther

    am si planss:-(

    Apreciază

Lasă un răspuns

