Dar – duzina de cuvinte

Am primit un dar.

La intrarea în palatul de  scris,

alb și curat,

s-a născut o floare

a lui Dumnezeu,

iubire neașteptată

într-un regal al cuvintelor,

ce mi-a împlinit

cererea de existență

printre rândurile

bătăilor de aripi

ale fluturilor

desprinși

din curcubee.

Am primit un dar.

Mi-am deschis larg inima,

ducând pașii de vals

spre înfloriri târzii

ale copacilor

cu ramuri

din lemn dulce.

Am primit un dar!

Duzina de cuvinte se găsește la psi, unde se află și tabelul de înscriere.

1. Scorpio 2. tibi
3. Vero 4. Some Words
5. Dictatura Justitiei 6. Max
7. alma nahe 8. lili3d
9. vantdetoamna
21 comentarii

Din categoria Duzina de cuvinte, Poezie

21 de răspunsuri la „Dar – duzina de cuvinte

  1. Pingback: Duzina de cuvinte – Lumină | Tiberiuorasanu's Blog

  2. psi

    ai primit un dar pentru că tu ai dăruit la rândul tău! 🙂

    Apreciază

  3. romanianstampnews

    Camelia are dreptate, ai dăruit, ai primit un dar.
    Îmi place „palatul de scris”, mă duce cu gândul tot la o poveste.

    Apreciază

  4. Pingback: Rece-n zi e(-n doi) | Alma Nahe

  5. Pingback: Soldat Floare | La Fée Blanche

  6. Pingback: Şi a venit… | Cățărătorii

  7. Frumos darul tau….

    Apreciază

  8. Superb dar! îl meriți 🙂

    Apreciază

  9. Căci florile de la poarta lui Dum înfloresc numai picurând lacrimă pură….

    Apreciază

  10. Pingback: Breaking news !!! | Gară pentru doi

  11. childagain

    Lili, cred că tu meritai orice dar ! Mă bucur că ai primit unul frumos și potrivit pentru tine !

    Apreciază

  12. Pingback: Rece-n zi e(unu) | La Fée Blanche

Lasă un răspuns

