Floralia – psi luneli

Te-aștept în grădina din inima mea,

Să-mi vii cu albastru și alb și senin,

S-aduci multă pace și gândul cel lin;

Să devin o îndrăgostită sadea!

 

Să am numai gânduri pline de tine;

Cuvintele mele să-ți fie din flori,

Cerul să-ți dea forme suave de nori,

Jardinieră ce vine din mine.

 

Să te ascund printre visele pure

Ale lungimilor mele de undă,

Nopți albe ce sufletul îmi inundă

De teamă ca nimeni să nu te fure.

 

Să-ți înfloresc primăvară dorită,

Cu miros amețitor de liliac

Petale și fluturi m-ajută să fac

Floralia din anotimp ivită.

 

Psi-luneli de toate felurile –  la psi.

1. Scorpio 2. tibi
3. Vero 4. dor
5. Dictatura Justitiei 6. Max
7. Irina 8. Maria

 

20 comentarii

Din categoria Poezie, Psi-luneli

20 de răspunsuri la „Floralia – psi luneli

  1. psi

    dar eşti deja
    o îndrăgostită sadea
    🙂

    Apreciază

  2. În grădina din inima ta, primăvara e frumoasă ca un vis!

    Apreciază

  3. dordefemeie

    Ce frumos… indragostita sadea… asa sa fii mereu 🙂

    Apreciază

  4. „jardinieră ce vine din mine ” nu m-aș fi gândit niciodată.
    Să-ți fie zilele senine și pline de iubire !

    Apreciază

  5. Pingback: Floralia ? Floriile și Caragiale « Dictatura justitiei

  6. Sensibilă trăire!
    Închid lent ochii, şi încerc să mă transpun în starea ta emoţională.Simt, cum ceva inefabil mi se revarsă în fiinţă.Tresalt…!
    Dar dacă este doar o psiluneală?
    De fapt, ce este o psiluneală???
    Madi şi Onu

    Apreciază

    • O astfel de trăire vine din interior, cu puțin ajutor din exterior… 🙂 dar fără tresăriri – e doar lumină pură. Tresăririle atacă inima!
      Psiluneala e invenția lui ,,psi” – o temă dată, pentru iubitorii scrisului.
      Lili

      Apreciază

  7. Pingback: De Armindeni, e bine să stai aproape de un măr înlorit « Mirela Pete. Blog

  8. Pingback: A IV-a săptămână. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări

  9. Felicitări! Multă sensibilitate artistică – un ciorchine înflorit de salcâm!
    Pr.Dr.Dumitru Ichim
    Kitchener, Ontario, Canada

    Apreciază

Lasă un răspuns

