Destul! Eșecurile școlilor noastre

11 comentarii

Din categoria Filme educaționale

11 răspunsuri la „Destul! Eșecurile școlilor noastre

  1. Mi-au spus şi mie prieteni emigraţi acolo. Şcolile din Canada sunt varză rău.

    Apreciază

  2. Sooooryyy… Mi-a rămas numele tipului în cap şi-am scris „Canada”. Dar şi acolo-i tot la fel …

    Apreciază

    • Nu prea știu exact cum e acolo, dar cred că, în mare parte depinde de profesor. Deși, spunea cineva că profesorului i se impune ce să facă la ore, de către conducere. Ceea ce la noi nu se face.

      Apreciază

  3. Statul ii vrea asa…altfel cum i-ar putea manipula??

    Apreciază

  4. Am trecut ca prin branza prin clip (binenteles un alt clip fandosito-liberalo-intelectualist de la TED). Plangareala tipica stim noi cui. Garbage. Am fost foarte serios cand ti-am zis sa nu-ti mai pierzi vremea cu TED talk-uri astea.

    Apreciază

    • Chiar te-am luat în serios. Însă, dacă găsesc o singură idee care merită împărtășită (din aceste clipuri), fac o postare. Căci, mai mult de una singură nu prea găsești, ce-i drept. Se cam bate apa-n piuă. Dar am observat că ,,haina îl face pe om”, adică sunt mult mai apreciați ,,oratorii”, decât cei care fac ceva, efectiv! Asta e lumea în care trăim. Apreciază aspectul (mai știu eu pe unii :-D) și nu esența… De exemplu, sunt mai apreciați cei care folosesc cuvinte multe și par ,,intelectuali”, decât cei care vorbesc scurt și la obiect. Și altele… tot așa.

      Apreciază

  5. Pingback: Parfum tămăduitor de mai. Salcâm. « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

