Minuni – psiluneli

Dragul meu Vis,

Există minuni? Asta e întrebarea pe care cei mai mulți dintre noi și-o pun, cu îndoială…

În ultimele tale peregrinări prin sufletul meu, m-am întrebat, la fiecare câteva minute, dacă tu ești o minune, dacă mi se întâmplă o minune, dacă totul este o minune… Sigur că nu am aflat răspunsul, tu nu-mi răspunzi niciodată atunci când te întreb ceva despre tine, ceva ce nu vrei să cunosc, din motive neînțelese de mine, încă. Și te-am simțit atât de aproape de inima mea, încât îți puteam atinge inima cu o privire… interioară. Ți-am întins mâna, ca să-ți transmit întreaga mea mirare și bucurie de a trăi. Știam c-o să le simți în tăcere și-o să mă faci să înțeleg. Ți-am spus că îți vorbesc ca și cum aș înțelege, iar tu îmi vorbești ca și cum aș ști… Dar oare, știu?

Da, minunile sunt dorințele noastre cele mai adânci, care se transformă în realitate, în urma unor intense gânduri de a le îndeplini, în urma unor intense trăiri, suferințe…

Minunile sunt formele-gând devenite realitate, printr-un proces pe care noi nu îl putem explica, sunt acele lucruri care speram că ni se vor întâmpla, dar nu mai credeam aceasta, sunt toate lucrurile care nu încetează să ne uimească…

Am simțit minunea din inima ta crescând în inima mea.

 

Psiluneli de minuni la psi însăilate…

27 comentarii

Din categoria Psi-luneli

27 de răspunsuri la „Minuni – psiluneli

  1. Să fie vorba de ceea ce îmi închipui eu că ar putea să fie ? Să fii sănătoasă și tu și „visul tău” împlinit !

    Apreciază

  2. psi

    draga mea… credinţă ştiu că este, dar minune… hmmm… 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Minuni Paravion | Alma Nahe

  4. Deci si tu stii cum e! Ce bine! Scrii splendid!

    Apreciază

  5. Ador scrisorile si asta e una care m-a incantat!
    Sa-ti fie visul realitate!

    Apreciază

  6. Carmen Pricop

    Minunile tale seamănă mult cu ale mele.

    Apreciază

  7. Minunile ne ţin hang-ul. 🙂

    Apreciază

  8. Ai definit la fix minunile… așa le privesc și eu.

    Apreciază

  9. Pingback: Minuni- Psiluneli | Fata din vis

  10. dordefemeie

    Si eu am simtit minunea din cuvintele tale crescand in inima mea.

    Apreciază

  11. childagain

    Ce frumos ai scris despre minuni, dragă Lili ! Da, minunile există, doar că nu întotdeauna la timpul potrivit… Poate, cea mai mare minune dintre toate, ar fi cea care ar apărea exact atunci când o așteptăm. Dar, asta se întâmplă. de obicei, doar în povești. 🙂

    Cât despre minunea ta, îți doresc să îți fie reală ! De fapt, cred că numai o minune reală te-ar putea face să scrii așa… 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

