Din nou – duzina de cuvinte

Deschid din nou

fereastra

de dincolo de veacuri,

înainte ca soarele

apuie

peste giganții

adormiți.

Cu pană

simțitoare

înscriu

cărțile

cunoașterii

în roata

destinelor

nelămurite.

Cu mâinile întinse

spre cer curat,

de alabastru,

mă rog

să-mi dea tăria

sprijinului său,

care-mi lipsește

uneori

pentru a inimii

modelare.

Îmi ține loc

de suflet

a sa nemărginire,

atunci când

întunericul

mă doboară.

O duzină de cuvinte modelate simțitor, în tabelul din casa lui psi.

10 comentarii

Din categoria Duzina de cuvinte, Poezie

10 răspunsuri la „Din nou – duzina de cuvinte

  1. Tot la Dumnezeu mi-e gândul după astfel de versuri….şi la cărţi. Undeva…tot găseşti adevărul vieţii!

    Apreciază

  2. psi

    întunericul este numai o palidă absenţă a luminii, un răgaz. 😉

    Apreciază

  3. Eu aş lăsa-o mereu deschisă, să nu mai fie doar un ritual, ci permanenţă…dar cred că e riscant. Nu ştim cum e să fim perfecţi, ştim numai să tindem…

    Apreciază

  4. In cartea cunoasterii, pana destinului a scris destinul fiecaruia. Cu fiecare zi, pasim spre el, rugandu-ne mereu de Marele Scriitor sa nu gresim calea. Frumos ai pus cele douasprezece cuvinte sa rotunjeasca cautarea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

