Plan secund – psiluneli

Dragul meu Vis,

E ceva vreme de când inspirația mea nu mai are prea multe de zis, o fi televizorul, sau calculatorul? Ha! Ha! Ha! Nici una nici alta! Mă hotărâsem să nu-ți mai scriu… o vreme (era doar o scuză pentru lipsa de inspirație), să văd, tu vii și fără să fii chemat? Să zicem că acesta era planul inițial. Și tot încercam să-mi induc ideea că tu nu exiști, că ești DOAR un vis, un fel de iluzie care separă realitatea de trăirile interioare la modul dureros, o creație nu prea grozavă a imaginației mele – putea fi mai spectaculoasă – dar o creație ce-mi ocupa mintea cu ieșiri din cotidian – și nu doar mintea… La un moment dat, zburam înspre soare în întâmpinarea ta, te luam de mână și atunci părea că tot Pământul se născuse pentru noi. Ei, tu cum te simțeai? Ca un… vis?

DAR… nu știu de câte ori planurile inițiale decurg așa cum au fost concepute… Era simplu, nu? Nu îți mai scriu, deci n-o să mai știu ce faci, cum o mai duci, n-o să mai trimit energie înspre tine, n-o să mai primesc, că nu am de unde… și tot așa! În scurt timp o să uit de tine!

Ce glumă! Nici nu era nevoie ca tu să emiți ceva către mine, căci vântul… lucrează. A venit cu o adiere blândă, cu un zâmbet cald, al naibii de cald, a adus tot freamătul ACELUI Pământ și al ACELUI Cer. Nu putea să bată în altă parte?

Trecem la planul secund. Aștept propuneri!

Planuri peste planuri  găsiți la psilunaticii din tabelul lui psi.

8 comentarii

Din categoria Psi-luneli

8 răspunsuri la „Plan secund – psiluneli

  1. Eu cred că inspiraţia are nevoie de antrenament… N-o lăsa să lâncezească. Să vezi ce vioaie devine după vreo două ture de stadion! :))

    Apreciază

  2. Propuneri? De la mine? Nu cred! N-am. Deloc…

    Apreciază

  3. psi

    propuneri? să vedem ce are el, visul de spus. cum o mai duce? ce mai face? 😀 să vină el nechemat şi-apoi să-l vedem cum stă la fereastră aşteptând ca o gutuie…

    Apreciază

  4. childagain

    Degeaba încercăm să uităm un vis, el nu se lasă ”uitat” decât atunci când vrea el ! 🙂 Sau, când noi nu mai avem nevoie de el, când am crescut, sau ne-am schimbat, sau am început deja un alt vis…

    Apreciază

Lasă un răspuns

