Duzina de cuvinte – Vânare de vânt

Într-un palat din palisandru, ce-ți dădea palpitații când te uitai de sus în jos și deveneai palid iar palmele ți-asudau, stătea odată o prințesă ce purta o palatină și-o pălărie ce părea prinsă dintr-o pală de vânt. Ei îi plăcea să se plimbe cu un palanchin printre paltini. Slujitorii stăteau îmbrăcați cu paltoanele negre, până când prințesa își termina plimbările.

Palanchinul era un element palpabil la curtea regală, restul era… vânare de vânt.

La psi găsiți alte elemente ale vânărilor de vânt în duzini de cuvinte.

29 comentarii

Din categoria Duzina de cuvinte

29 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte – Vânare de vânt

  1. Hai, că puteai să mai vânezi câteva cuvinte! Așa, m-ai urcat și zdrang, până să mă dezmeticesc, eram jos, țăndări. :))

    Apreciază

  2. …ne-am potrivit cumva. Pupici!

    Apreciază

  3. Pingback: Ciorna iubirii | Alma Nahe

  4. ai vreo idee despre ce e vorba in textul asta frumos al tau? ::-P

    Apreciază

  5. psi

    doar palanchinul era palpabil? 😀 posibil să da… posibil.

    Apreciază

  6. foarte scumpa la vedere si in exprimare printesa asta! 🙂

    Apreciază

  7. Carmen Pricop

    Poveste prea scurtă? Mie mi-e de-ajuns numai titlul, aşa cum l-ai pus în oglindă la final. Ai dreptate, atîta vânare de vânt pe lume, şi-atât de frumoasă! 🙂

    Apreciază

  8. childagain

    Îmi plac poveștile ! 🙂
    Și aceasta, chiar dacă e scurtă, are și o mică morală. În afară de palanchin, care folosește unui scop practic, totul: rangurile, ceremonialul, etc. sunt vânare de vânt. Ca și în viață… Tot ce nu ne folosește în mod practic e vânare de vânt.

    Apreciază

    • Îmi place felul în care comentezi… chiar dacă nu merit! 🙂
      Și da, vânare de vânt. Facem o mulțime de lucruri fără rost.

      Apreciază

      • childagain

        Cum poți să spui că nu meriți, Lili ? Tu faci atâția oameni fericiți, le aduci puțină liniște sau visare prin postările tale.
        Eu sunt dintre cei care au pierdut cărarea, dar tu ne ajuți să ne regăsim.
        Te sărut !

        Apreciază

        • Nu, nu sunt mulți cei care citesc ,,prostioarele” astea. Și nu cred că înseamnă chiar atât de mult, dar tu ești foarte drăguță!
          Mai citite sunt metodele interactive, dar pentru acelea nu se prea aduc mulțumiri…
          Dacă am vreun efect asupra ta, prin ceea ce scriu, mă bucur. 🙂

          Apreciază

  9. – – -, Adevarul si Viata
    La inceput a fost Cuvantul. Mai apoi a fost… cu Vantu (unii, altii cu Voiculescu), pana va veni Uraganul care i-ar lua ca vantul daca si-ar completa cuvantul cu Cuvantul, caci Cuvantul va vana Vantul.
    Un cuvant mai lipseste, altfel, doar…vant

    Apreciază

  10. pentru CHildagain alaturi de votul meu negativ
    Tu ai ales practicul, la ce ti-a folosit?

    Apreciază

  11. Florina
    Nu poti sluji prea mult la doi stapani, „caci sau pe unul il vei uri si pe celalalt il vei iubi, sau de unul te vei tine si pe celalalt il vei dispretui”. Alege-ti unul dintre ei pe care il poti sluji cel mai bine, cel mai bine il slujesti pe cel pe care-l iubesti cel mai mult, fiindca vei da tot ce poti. Asa va fi si el multumit si tu, si te va rasplati cat va putea de bine pentru ca interesul lui nu e sa te piarda. Daca iti va da putin inseamna ca putin a avut/s-a putut, Ramane cat te poti impaca tu cu asta. Daca nu te poti impaca, fa ceva sa aveti impreuna mai mult si fii convinsa ca si el se va stradui.
    De-i slujesti la urat, cat crezi ca va dura pana ce vei ramane si fara „practic” si fara „vanarea de vant”?

    Apreciază

    • Același lucru, exprimat cu alte cuvinte, mi l-a spus și mie cineva…

      Apreciază

    • childagain

      Aura, prefer să nu mai vorbesc despre problemele mele în locuri publice (deși Lili e o persoană dragă, dar blogul ei este totuși public.) Ca să o spun pe scurt: nu slujesc nici unui stăpân, și cu atât mai puțin celui urât. Am avut cândva un Stăpân, dar El a fost cel care m-a abandonat, și așa m-a lăsat de atunci. Acum, sunt doar fără stăpân, dar nu voi sluji nicicând Răului. Ca să spun altfel, slujirea mea este închinată oamenilor, tuturor celor în nevoie, și pentru ei sunt gata de orice sacrificii. Și, deja am dovedit-o. În plus, nu am nici unul dintre avantajele slujitorilor Celuilalt, pentru că abia trăiesc de pe o zi pe alta. Și totuși, îi ajut pe ceilalți așa cum pot.
      De fapt, nu am nevoie să mă justific, dar spun lucrurile astea o dată pentru totdeauna, ca să nu mai deschid discuția mai apoi. Știi, nu degeaba am oprit comentariile la ultima postare ! Știam eu că nu voi fi înțeleasă, și exact de predici binevoitoare nu aveam nevoie. Cred că, în asemenea situații, doar practica poate să te facă să înțelegi ce simte celălalt. Până nu ajungi exact în aceeași situație (ceea ce, draga mea, nu doresc nici dușmanilor), nu prea ai dreptul să vorbești.
      Vezi tu, eu sunt forte calmă, și discut lucrurile astea la rece, dar în practică, în viața de toate zilele, situația mea e pe muchie de cuțit. Nu știu dacă altcineva, în locul meu, ar mai avea puterea să filosofeze. Dar Fecioara Maria mi-a dat această liniște, necesară ca să nu ajung la măsuri extreme. 🙂
      Vezi, dacă ar fi să slujesc pe cineva, Ea ar fi aceea, pentru că e întruchiparea iubirii și a compasiunii. Nu un Dumnezeu tiran și prea puțin preocupat de durerile noastre. De fapt, știm noi exact ce este, sau ce înseamnă Dumnezeu ? Ne jucăm cu cuvinte, și avem impresia că știm totul, dar după mulți ani, putem vedea că nu am știut nimic, că ne-am făcut doar imagini, amăgiri. Poate tu nu ai ajuns încă în punctul acela, tu încă mai crezi orbește într-o imagine. Nici nu îți doresc să o pierzi, pentru că fiecare imagine e bună la timpul ei. Dar, e bine să lăsăm pe fiecare pe drumul lui.
      Gata, de acum refuz să mai discut acest subiect ! După cum am zis, dacă voiam să îl discut, lăsam liber la comentarii.
      Oricum, știu că numai grija ta pentru mine te face să insiști să mă aduci ”pe calea cea bună”, și îți mulțumesc ! Dar crede-mă, nu ai cum să mă aduci, pentru că un singur lucru m-ar putea face să mă întorc la El, și asta ține de El, și de nimeni altcineva.
      Te pup, și mult sprijin să ai pentru cauzele tale bune ! Eu voi face o pauză… și voi aștepta. Știu eu ce aștept !

      P.S. Lili, scuze că am deturnat sensul postării tale, dacă vrei, poți să ștergi comentariul.

      Apreciază

  12. Lili, nu stiu ce va fi cum va fi, numai dumnezeu stie, dar NU POT sa nu fac asta pentru ca in schimb, stiu ce ne asteapta
    Cuvantul? Cred ca l-ai gasit deja

    Apreciază

Lasă un răspuns

