Echilibristică într-un pahar cu vise – psiluneli

 

Dragul meu Vis,

O să intru din nou în pielea empatizării cu personajul volatil al viselor mele, pe care l-am adus… de undeva-altundeva-cândva.

Sigur, asta este:

http://belsim.wordpress.com/2013/11/29/fantasmele/

Și-atunci, mie ce îmi mai rămâne de spus?

Mi-am adunat visele într-un pahar? Și dacă merg pe marginea subțire a sa, risc să cad în el? Și să mă scufund în ele? Dar dacă aș cădea de cealaltă parte? Unde e pus paharul?

Mi-am adunat visele într-un pahar și, din când în când mai sorb din ele, ca să-mi hrănesc fantasmele ce-mi fură energie. Uneori mă întreabă dacă le permit, alteori nu.

Mâna cu care țin paharul e și ea un vis care scrie. Suprafața pe care stau e țesută din iluzii ale vieții – realități peste care trebuie să trecem. Dacă paharul va cădea, se va sparge? Sau o să-l prindă din zbor o altă mână care scrie, sau îmi scrie? Visele se vor răsturna și se vor face țăndări? Dacă sunt prinse cu mâna vor alcătui un mănunchi… Dacă vor cădea, vor condimenta iluziile despre care vorbeam.

Dacă viața e un pahar cu vise, să încercăm să le plantăm la rădăcinile copacilor, să le creștem iubindu-le și să le materializăm… în alte vise. Și atunci, Vis, o să închid ochii și o să merg până când te voi găsi.

Dacă…

Muzica am găsit-o aici.

Alte numere de echilibristică găsiți la psi!

31 comentarii

Din categoria Psi-luneli

31 de răspunsuri la „Echilibristică într-un pahar cu vise – psiluneli

  1. Fantasmele noastre mute,
    neştiute…
    Noi, hoţii de vis
    călcăm furiş în paradis
    şi-aducem un surâs de împărţit
    în infinit.

    Chiar acum l-ai adus. Mulţumesc! 🙂

    Apreciază

  2. Trairile noastre puse sub lupa imaginarului, asta e visul ..
    De cugetat sunt psilunelile tale, Lili! Mi-au placut.

    Apreciază

  3. multe intrebari si grija lichidului din pahar! duca-se, ca mai e in sticla! 🙂

    Apreciază

  4. Ce de schimbari pe aici! 🙂
    Stii, uneori m-am intrebat daca nu cumva cei care cad in paharul plin de vise mai mult sau mai putin utopice nu sunt mai fericiti decat cei care isi pot pastra echilibrul…

    Apreciază

  5. Pingback: Echilibristică într-un pahar cu vise | Alma Nahe

  6. psi

    m-ai pus şi pe mine pe gânduri… deşi linkul l-ai înscris greşit în tabel.

    Apreciază

  7. ce mi-a plăcuuuut!!!

    P.S. Ceve nu e în regulă cu pagina…se blochează…foarte greu am reușit să las un semn…

    Apreciază

  8. Pingback: Echilibristică într-un pahar cu vise… | BLOG D'AGATHA

  9. Nu căuta din ochi visele, caută-le după ureche! 😛

    Apreciază

  10. Pingback: Psiluneli-Echilibristică într-un pahar cu vise | Cățărătorii

  11. Tu de cand ti-ai pierdut „3d” din coada?

    Apreciază

  12. Adrian

    Mergem pe marginea paharului şi ne uităm miraţi la vise… în final ne dăm seama că ne privim pe noi, noi suntem visele, noi suntem făcuţi din vise!

    Apreciază

Lasă un răspuns

