Te iubesc

Te iubesc

Nu am uitat prima seară când te-am văzut. Tremurai… Cred că pulsul îți atinsese cote nebunești. Veniseși doar ca să pleci… voiai să dispari. Dar te-am oprit. Şi apoi m-ai privit. “Ce vezi în ochii mei?” Am văzut fragilitate. Am văzut inteligenţă. Am văzut teamă. Am văzut frumusețe. Am văzut o iubire lipsită de speranţă. Am văzut curaj. Am văzut sălbătăcie. Am văzut pasiune. Am văzut nesupunere. Te-am văzut pe tine, Jeannie. Şi cu cât te-am văzut mai mult, cu atât am vrut și mai mult. Până am ajuns unde am ajuns: să te iubesc.
Te iubesc pentru felul muşcător în care îţi exprimi nemulțumirile. “Trădătorule!” – spus în timp ce întorceai capul ca să nu te sărut. Nu laşi vreodată ceva neplătit.
Te iubesc pentru sufletul tău. Ești frumoasă, Jeannie. Te iubesc pentru că îți pasă de cei care nu se pot apăra singuri. Ești frumoasă şi blândă.
Te iubesc pentru felul în care mă iubești: pasional, total. Sunt momente în care parcă suntem singuri în lume; totul dispare şi am rămas doar noi doi. Te iubesc pentru felul în care mă faci să mă simt.
Te iubesc pentru mintea ta. Ştii cam multe lucruri, totuși; asta în vreme ce afirmi cu nonșalanță că nu știi. O să-ți plătesc pentru asta. Mulțumesc însă pentru preterite.
Te iubesc pentru sălbăticia ta. “Nu sunt adorabilă!” – spus cu mulţi nervi. Dar ești adorabilă… Ești, Jeannie. Sălbatică și adorabilă.
Te iubesc pentru fragilitatea ta. Sunt clipe în care pari atât de dură, în timp ce de fapt poți fi rănită de moarte. Dar, deşi fragilă, nimic nu te doboară. Doar cei pe care-i iubești îți pot face rău. Aşa este mereu.
Te iubesc pentru că ești nesupusă. Nu cedezi deloc. Întotdeauna lucrurile trebuie să fie ca tine, dacă sunt rezonabile, posibile sau dacă aşa trebuie să fie. Eşti puternică, eşti fragilă, eşti agresivă, eşti delicată, eşti tu.
Te iubesc pentru curiozitatea nesfârșită. Mereu vrei să afli de ce un lucru este aşa cum este. Te iubesc pentru felul în care te enervezi atunci când știu ceva ce tu nu știi. Trebuie să afli, trebuie să știi! Nimeni nu are voie să știe mai multe lucruri decât tine. Şi ai acele scurte momente de aroganţă, când știi ceva ce prea puţini știu. Adorabilă! Am mai spus asta, știu.
Te iubesc pentru felul în care mă priveşti când te înfurii. Ochii tăi frumoși capătă reflexe oțelite atunci. Şi acel amestec de furie şi iubire, când pari să vrei să-mi faci rău şi nu poţi pentru că mă iubeşti… Te iubesc, Jeannie.
Te iubesc pentru că semeni cu mine. Îţi este greu să ceri iertare când faci ceva rău. Ai momente de iraționalitate, când te enervezi. Ai privit la fel de mult ca mine în abis. Nu te-ai oprit însă vreodată; ai continuat să speri. Cel mai enervant este atunci când spunem același lucru în același timp.
Te iubesc, pentru că de când sunt cu tine pot să fiu liber, să fac şi să spun orice îmi trece prin cap, fără să mă tem că voi fi judecat sau privit ciudat. Şi, oricât de insuportabil aş fi, tu rămâi cu mine și mă iubești.
Te iubesc pentru că ai rămas un copil. Ţi-ai păstrat inocenţa pe care mulţi au pierdut-o. Şi încă visezi, chiar dacă vei nega asta. Încă mai construiești castele de nisip. Rămâi aşa, Jeannie! Nu îmbătrâni niciodată! Rămâi cu mine…

sursa: http://ragnarslife.wordpress.com/2013/12/31/te-iubesc/#comments

2 comentarii

Din categoria Diverse

2 răspunsuri la „Te iubesc

  1. Buna ziua Lili !
    Felicitari pentru ” reblogged from Per aspera ad astra ” !!!
    Un articol ce-ar trebui citit de cat mai multa lume .
    Multumesc si pentru vizita facuta pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/12/12/
    Iti doresc vizite cat mai multe
    Comentarii pe masura
    Sa spui vrute si nevrute
    La mine-n batatura !
    Multumim pentru urari
    Sanatosi sa fiti si voi
    Veseli dar si visatori
    Cum sunt multi de pe la noi
    Nu numai de sarbatori………….
    La Multi Ani 2014 !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

