Vals

Dragul meu Vis,

 

Valsul meu preferat este ,,Vals sentimental” al lui Ceaikovski.

La noapte te aștept să valsăm. Nu refuz nici alte valsuri. După cârpeli de suflete schingiuite e timpul să valsăm, nu?

Întotdeauna, răsăritul soarelui a șters energiile negative ale făpturilor nopții. Dacă ,,Reqviem”-ul s-a potrivit cu moartea, valsul s-ar potrivi cu renașterea, nu?

Mi-a spus cineva că anul acesta, soarele va avea culoarea sufletului fiecăruia. Și lumina lui se va descompune în culorile gândurilor. Și fiecare va avea în jurul corpului fizic o aură formată din puterea iubirii sale.

Și, când mai multe aure se vor atinge, vor lua naștere portaluri de iubire neîntreruptă, care nu vor mai dispărea în timp. Tu ai fost acolo? Ai trecut printr-un astfel de portal?

Vino să-mi povestești…

2 comentarii

Din categoria Capsule, Muzică, Proză

2 răspunsuri la „Vals

  1. childagain

    Poate că unii dintre noi am trecut prin asemenea portaluri doar în … vis ! Dar, pe de altă parte, se spune că Dumnezeu nu ne dă nici un vis care să nu poată deveni realitate. Poate că nu acum, poate altădată… Dar, simplul fapt că un vis există, că ne-am imaginat ceva, e semn că e și posibil. Dovadă, visătorul Jules Verne… și mai înaintea lui, marii visători filosofi și sfinți.

    Apreciază

Lasă un răspuns

