,,Innerspace” la trei ani

18 comentarii

Din categoria Muzică

18 răspunsuri la „,,Innerspace” la trei ani

  1. mihai_emil

    Sa fie ani, sa fie multi, si sa fie frumosi!

    Apreciază

  2. La mulţi ani, Lili! Să auzim numai şi numai de bine !

    Apreciază

  3. La mulți, mulți ani frumoși și productivi!

    Apreciază

  4. Ia te uita! Zambesc. Felicitari. 3 este o varsta onorabila! Haha. La multi ani, Lili!

    Apreciază

  5. childagain

    La mulți (și buni) ani, Lili ! Sunt tare bucuroasă că, în urmă cu trei ani, ai hotărât să ”îți faci casă” aici !
    Eu nici nu am mai ținut numărătoarea anilor mei de blog; oricum, la mine este mai complicat, pentru că acesta pe care îl am acum nu este primul meu blog, iar emoțiile mele de început se leagă de un altul, care acum nu mai există. (L-am șters în urma unei mari încercări,) Oricum, panta rhei, acum mă bucur că sunt aici, și am întâlnit oameni frumoși ! Te îmbrățișez !

    Apreciază

  6. gyasp

    la mai multi ani, bravo

    Apreciază

Lasă un răspuns

