Cer albastru (psi-luneli)

 

Dacă cerul e albastru,

Aș putea îndrăzni să deschid ochii

Sau să-mi ascund o lacrimă,

Să-mi ridic privirea

În înalt,

Să uit de mine,

Să uit de tine,

Să uit de timp

Și de oameni.

 

Din când în când

Ar putea fi cerul albastru

Și pentru mine.

Dar el uită adesea.

De ce l-ar interesa

O existență nesemnificativă

Pentru oricine?

 

Uneori mai văd

O bucată de cer albastru

Printre gânduri și vise.

Și întredeschid ochii ușor…

Ca să nu-i sperii culoarea

Și să fugă.

 

Îmi opresc gestul

De a-l atinge cu mâna.

Cine știe?

Dacă o să-mi răspundă?

Nu vreau să cad

În țărână,

De fericire.

 

Îndrăznesc doar

Să-l privesc

Oprindu-mi strălucirea

Din privire.

Și aștept să se deschidă

Luminii

Din noi.

 

La psi în tabel, alte psi-luneli:

2 comentarii

Din categoria Poezie, Psi-luneli

2 răspunsuri la „Cer albastru (psi-luneli)

  1. childagain

    Cerul ar putea fi albastru tot timpul daca l-ai vedea așa; adică, dacă l-ai crea tu. 🙂 Să fim fericiți indiferent de condiții, spre asta tindem toți !
    Un exemplu: în urmă cu mulți ani, prin facultate, pentru mine cerul s-ar fi întunecat de tot dacă aș fi petrecut un revelion singură. În ziua de azi, cerul este senin și surâde când se întâmplă așa. Pentru că așa, abia de am puțin timp pentru mine…
    Oricum, tare mă bucur că din tăcerea ta îndelungă a ieșit o confesiune poetică ! Vezi, totul folosește în viață, chiar și tăcerile necăutate. 🙂
    Îmbrățișări, și cer senin !

    Apreciază

    • În general, dacă cerul e albastru și stările noastre tind spre senin. Asta dacă nu stăm prea mult cu privirea în pământ. 🙂
      Cu siguranță că totul folosește în viață. Și tăcerile nasc idei.
      Mulțumesc asemenea!

      Apreciază

Lasă un răspuns

