În afara slujbelor bisericii, nu există scară către cer

Blogul omului frumos

(Născut la 6 octombrie 1902, intr-o familie de preot din localitatea Boteni, Muscel. S-a stins din viata pamanteasca la 3 decembrie 1991)
Petre Ţuţea, un exerciţiu continuu al gândirii.

Urmarindu-i cele cateva interviuri din ultima parte a vietii sale m-am tot intrebat de ce nu vorbea multimii, cu siguranta i-ar fascina!!! Poate ca asa cum au spus si altii, pentru el era mai importanta trăirea întru Hristos şi afirmarea naţiunii române.
Petre Ţuţea: „Eu sunt român de meserie”.petrepetre_tutea

Cugetări memorabile

de Petre Ţuţea

Se spune că intelectul e dat omului ca să cunoască adevărul. Intelectul e dat omului, după părerea mea, nu ca să cunoască adevărul, ci să primească adevărul.

Tot ce teoretic este just este practic necesarmente just. Nu şi invers, că oamenii au practici sinistre în istorie.

Am avut revelaţia că în afară de Dumnezeu nu există adevăr. Mai multe adevăruri, zic eu, raportate la Dumnezeu…

Vezi articol original 15.178 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse

Lasă un răspuns

