Serenadă în iarnă

9 comentarii

Din categoria Muzică

9 răspunsuri la „Serenadă în iarnă

  1. Fara sa ii ia cu nimic din meritele „interpretarilor”, nu stiu cati au asculta cu adevarat, pe viu, in camp deschis cascada de triluri de o bogatie inimaginabila a privighetorii.?! Este un regal la care in fiecare primavara sunt invitat sa fiu martor…alte comentarii in afara spectacolului de gala fiind de prisos.

    Apreciază

  2. Cu siguranta…TOTUL are o explicatie…

    Apreciază

  3. bine ma Lili da tu de ce nu mai privighetoresti nimic de atata timp, ne tot pacalesti cu videoclipuri si ce-au spus altii, dar tu ce mai zici, dupa ce ca am pierdut-o din peisaj pe Flo si ca mi-e dor de ea de mor te-ai dat si tu cu „dusmanu”, noroc ca o mai vad pe Kiusimus
    Hai Lilik, cum zice Calina, in inaltul cerului!

    Apreciază

    • Cine știe… poate că va veni momentul… sau nu va mai veni deloc. Nu cred că am așa lucruri importante de spus. Mă gândeam să mă înscriu la un curs de dans… 🙂
      Salutări – de undeva, de acolo!

      Apreciază

Lasă un răspuns

