Din scrisori-5

1908201_479420932205395_4422319676899722981_n

Dragul meu Vis,

Am călătorit mult, într-un timp scurt.

Cristalul promis s-a încărcat cu primăvară, cu ciocârlii , cu brândușe, cu înălțimi, cu păduri verzi și pâraie învolburate… cu tinerețe. Am reunit soarele și luna în același moment și le-am oglindit în sufletul tău. Firele de praf care încercau să umbrească lumina au fost înlăturate. Din adâncurile pământului am adus și am plantat liniștea. Ești pregătit să primești toate astea?

 

12 comentarii

Din categoria Capsule

12 răspunsuri la „Din scrisori-5

  1. frumoase imagini 😀 o calatorie „in jurul” naturii 🙂

    Apreciază

  2. childagain

    E minunat că ai ajuns la liniște ! Este de fapt, scopul drumului;

    Dar visele nu vor liniște, uneori ele sunt egoiste, vor să te consume cu totul, să trăiești numai pentru ele. Poate la un moment dat, trebuie să alegi. liniștea, sau visul consumator ? Cel puțin, așa a fost pentru mine. .:) Și cred că înțelegi ce am ales. Dar fiecare are alegerea sa…

    Apreciază

  3. Mai bine ți le-ai da ție ,,toate astea”, îți spun eu că Visul nu le merită.

    Apreciază

Lasă un răspuns

