Din scrisori – 6

Dragul meu Vis,

Am făcut un pact cu Universul. I-am cerut să-și demonstreze teoria conform căreia, ceea ce ceri (într-un anume fel) se va îndeplini, deoarece El lucrează pentru tine…

Și a lucrat… cu totul și cu totul neașteptat. Cică așa acționează întotdeauna. Mentalul nostru nu poate fi decât uimit în permanență de ceea ce El face să se întâmple. Ne dă peste cap teoriile, principiile, convingerile, chiar și credințele…

Eu cred că Universul ăsta se distrează teribil pe seama noastră, chiar și a ta. Nu-i așa?

Între timp, m-am conectat la rădăcinile copacilor și am pătruns în adâncurile mamei Pământ… I-am descoperit, pentru a nu știu câta oară, frumusețea… interioară. Am adunat ceea ce mi-a oferit și ți-am adus și ție – știu că tu nu poți să ajungi acolo… Locul tău e în cer.

10012809_866864466695300_3227507039788401175_o

Foto: Andrei Avram

4 comentarii

Din categoria Capsule, Proză

4 răspunsuri la „Din scrisori – 6

  1. childagain

    Nu, dragă Lili, visele nu sunt din cer – sau, majoritatea nu sunt. Cele mai multe aparțin unei lumi intermediare între cer și pământ, care nu ne dăruiește decât reflectări ale minții noatre, iluzii. De aceea, cele mai multe vise nu se îndeplinesc: pentru că nu sunt reale – nici măcar în sensul în care realitățile cerești sunt – ele sunt doar iluzii, amăgiri. Desigur, ele pot fi foarte frumoase, și te poți pierde în ele, dar asta nu înseamnă neapărat un lucru bun.
    Dacă există și vise provenite din cer, acestea trebuie să fie acele vise înalte despre înalte idealuri de îndeplinit, pentru binele și evoluția tuturor, sau despre ceea ce am putea realiza noi la modul ideal, dacă am avea mijloacele. Acestea, de fapt, nu sunt simple vise, ci pot fi chiar ”programele” noastre de îndeplinit într-o viață.
    Scuze, nu vreau să par prea rigidă, nici distrugătoare de vise :), dar de ani de zile am avut experiența unui vis din categoria iluzoriu, perfect inutil, și chiar dăunător pentru spiritul meu. Și am avut și experiența unor altfel de vise, care s-au îndeplinit. Așa, am putut face diferența.
    E minunat să ai vise, doar… să nu te pierzi în ele ! 🙂 Ai înțeles și tu că ele nu prea coboară pe pământ. 🙂

    Te îmbrățișez !

    Apreciază

  2. George G.

    Felicitari pentru Cheile Varghisului, Pestera Cailor si escalade!

    Apreciază

Lasă un răspuns

