Cauzele spirituale ale bolilor (I)

196187_10150898512043303_265058064_nSerghei Nikolaevici Lazarev, un cunoscut bioenergetician rus, a facut o descoperire care ar putea revolutiona intreaga conceptie contemporana asupra diagnosticarii si tratarii bolilor. Iata care sunt, in viziunea lui S.N. Lazarev, cauzele care duc la aparitia bolilor:

Prima cauza:

Multe procese care au loc acum in viata sunt indreptate spre eliminarea blocajelor dintre constiinta si subconstientul omului. Tot ce patrunde in subconstient constituie un ghid al actiunilor si incepe sa functioneze activ. Daca cu 100-150 de ani in urma absolutul subconstientului era in principal apanajul artei, filozofiei, al catorva scoli ezoterice, in prezent acestui proces i s-a raliat medicina.

Vezi articol original 2.751 de cuvinte mai mult

2 comentarii

Din categoria Diverse

2 răspunsuri la „Cauzele spirituale ale bolilor (I)

  1. childagain

    Lazarev este unul dintre mentorii mei spirituali, i-am citit vreo 7-8 carti. Tot ce spune el despre boli este adevarat, pentru ca si alti terapeuti au ajuns la aceleasi concluzii.
    Am scris si eu despre el candva.
    Din pacate, in medicina clasica nu poti spune aceste lucruri bolnavilor, poate doar, cel mult, sa le spui despre cauze emotionale (medicina psiho-somatica).

    Apreciază

    • Și mie îmi place. Eu am primit multe răspunsuri de la el.
      Da, așa e legat de pacienți. Doar dacă te împrietenești cu ei și le spui sub altă formă, în particular…

      Apreciază

Lasă un răspuns

