Din scrisori-24

Dragul meu Vis,

Evoluăm?

Au fost atâţia ani de suferinţă… A avut sens? Da, am evoluat. Ca să ajung în punctul zero?

Ca să ajungem în punctul zero?

Forţele răului se mai zbat în noi, uneori, cu neagră intensitate. Par a ne birui. Ce rost are a învinge? De ce nu ne iubim unii pe alţii? De ce ne suntem ,,indiferenţi şi goi”? De ce nu mai credem unii în alţii? De ce ne îndepărtăm unii de alţii? De ce nu ne putem conecta?

Îmi amintesc iarăşi: am găsit iubirea în inima copacilor, dar nu şi în oameni. Deşi am cunoscut atîţia oameni frumoşi, în jurul meu e gol. Mi-am creat protecţie. O protecţie pe care aş vrea să o sparg, să aduc inima copacilor în oameni. Au fost vremuri când aveam atât de multă iubire de dăruit… dar nu aveam cui. Am ratat ceva: momentul sau pe mine? Se pare că nimeni nu avea nevoie de iubirea mea. Ciudat, nu?  Am trimis-o copacilor îmbrăţişându-i. Şi a rămas acolo. M-am întors cu sufletul gol cântând o amintire: ,,În seara asta, însă, vin şi îngerii din cer”…

O să-i aştept iubind copacii nesfârşiţi, nesfârşit.

8 comentarii

Din categoria Capsule, Diverse, Exerciţiu de înţelepciune, Povestea gândului - a medita, Proză, Stări sufletești

8 răspunsuri la „Din scrisori-24

  1. childagain

    Draga mea, tu meriti sa fii iubita, dar se poate ca iubirea de care ai tu nevoie sa nu poata oamenii sa ti-o daruiasca, ci poate doar cei fara trup. Oricum, in acest univers totul e posibil, asa ca nu trebuie nicicand sa pierdem speranta.
    Craciun fericit, cu daurile Mosului sub brad si in inimi!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Meriţi din plin iubirea celor din jur! Îţi doresc să ai parte de ea!
    Toate cele bune!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Stii, de multe ori, de emoție rămînem inerți, incapabili de a reacționa, de a răspunde.
    Poate, in preajma ta , de emoție, nu-și găsesc cuvintele.
    Poate, ar trebui să le ieși în întîmpinare și îți vor răspunde .
    Si copacii răspund unei imbrățișări, a unui gînd, unei priviri, unor cuvinte.
    Să-ți fie, mereu, așa cvum îți dorești!

    Apreciat de 1 persoană

    • Mulțumesc frumos! Cred că alta e problema. Ceva legat de ,,așa trebuie să fie”.
      Copacii răspund, da! Pentru că sunt nealterați și deschiși.
      Mulțumesc pentru toate gândurile bune și frumoase. Chiar mă emoționează faptul că întâlnesc oameni deosebiți aici și în planul real. Cred că de prieteni, chiar nu am de ce să mă plâng. 🙂

      Apreciază

  4. Mă bucur că te-am descoperit.. Un an nou fericit! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

