Bilanț – pentru că așa face toată lumea!

Trecu și 2021.

Sunt tot aici, încă. Dar nu mai știu să folosesc blogul. M-am gândit să-i fac o revizuire, să șterg postări, să șterg categorii, să repar… dar folosesc timp aiurea făcând asta. Și tot eu sunt cea care s-a schimbat! Ca să vezi! M-am obișnuit cu emoticoanele și nu le am!

Am recitit unele postări (nu prea multe) și voiam să le șterg, pentru că mi-am schimbat și modul de gândire. Dar, cum chiar eu ocolesc în cercuri largi minciuna și ar trebui, în plus, să fac modificări mari, le-am lăsat acolo, poate chiar ca să văd (să-mi amintesc) diferența dintre cea dinainte și cea de acum.

Încă analizez dacă am pus bine virgulele. Mi-a rămas programul de atenționare al unora, că e vai de virgulele mele! Deh! Reguli care inhibă.

Așadar, vă salut în ultima zi, pentru a începe de la un alt zero!

6 comentarii

Din categoria Diverse

6 răspunsuri la „Bilanț – pentru că așa face toată lumea!

  1. Intotdeauna regulile inhiba. Uneori insa ma gandesc ca daca inhiba inseamna ca eu nu rezonez cu ele! 🙂
    Acolo, prin zapada , cred ca sentimentul a fost minunat. O impletire de oboseala si bucurie superba!
    Iti urez La Multi Ani! Si un Nou An cu multe inceputuri transformate in realizari. Ca e tare bine sa simti cum te cuprinde oboseala unei reusite.
    Numai bine in lumea ta, in lumea noastra!

    ps. Blogul meu e inca gol. Asa ca nu-l incerca! 🙂

    Apreciază

    • La mulți ani!
      E o discuție lungă pe tema regulilor. Există destule reguli cu care nu rezonăm, din cauză că au fost create de oameni care au concepții diferite sau care vor să manipuleze (pentru bine sau nu…).
      Da, acolo prin zăpadă dispar toate fricile din vremurile actuale.
      Am intrat pe câteva bloguri și am văzut că mai mulți sunt cei care au făcut pauză.
      Un an fain să ai!

      Apreciază

  2. La mulţi ani şi spor în toate!

    Apreciază

Lasă un comentariu