Din scrisori – 25

Dragul meu Vis,

Te salut, în noul an al timpului probabil pe care îl parcurgem.

Am aruncat în neant ideile pe care le aveam (adică am uitat ce voiam să îți spun).

E uimitor cum schimbarea e generată în ritm rapid, imprevizibil, impredictibil, în avalanșă. O generăm noi? Ne generează ea pe noi? Cum ar putea? Fiecare pas pe care îl facem duce pe căi noi. Noi suntem cei care alegem valoarea? Sau doar probăm pașii de parcurs?

E frumos când ne regăsim grupurile. Unele emană atâta frumusețe, că, în prezența lor plutești și zâmbești fără știre. Și știi că ei, ceilalți din grupul tău, sunt acolo și îi simți peste spațiu și peste timp. Le simți iubirea fără margini conectată la tine și la TOT. Poți fi doar mulțumit că i-ai (re)găsit. Recunoscător.

Ce mai contează altceva?

4 comentarii

Din categoria Capsule, Exerciţiu de înţelepciune, Povestea gândului - a medita, Proză

4 răspunsuri la „Din scrisori – 25

  1. Am constatat si eu, ca traim consecinta alegerilor noastre, fiindca Dumnezeu nu ne vrea raul. Alegerea unui drum pe care sa mergi, la un moment dat este o mare taina si tine de experientele pe care le ai.

    Apreciază

  2. childagain

    Grupul inseamnă comuniunea umană, conștiința de a aparține aceleași umanități. Eu sunt în genere o singuratică, dar tot mă bucur să îmi regăsesc grupul din când în când.
    Te îmbrățișez!

    Apreciază

Lasă un comentariu