EA


În faţa mea, primăvara îşi aranjează cochet pletele-i de salcie tânără şi zveltă, zâmbindu-mi cu o floare albă, dăruindu-mi o privire umedă, de căprioară, printre genele-i cu freamăt de codru. Îmi întinde o mână roz, de magnolie şi-mi mângâie obrazul printr-un sărut de liliac.

Îi simt inima în şoaptele pădurii, îi aud cântecul în sufletul naturii şi-i văd strălucirea oglindită în speranţe.

Rafale de vânt îi fâlfâie prin veşmintele de petale, împrăştiindu-i aroma călduţă peste liniştea abia spulberată a iernii.

Pas cu pas, soarele îmblânzeşte gerul şi privirile posomorâte. Le trimite tuturor câte o rază, trezind împietrirea şi topind îngheţarea.

O buburuză galbenă, rătăcită în spaţiu, se aşează pe o frunză, obosită de căutare. O acoperă o petală, ca să-i facă somnul lin.

Deodată, rândunele vesele încep să-şi anunţe venirea, punând în alertă toată suflarea.

S-a dus liniştea albă a zăpezii!… A venit Ea!… Primăvara.

Povestea a început la Mirela.

Au mai scris:

Mirela     Parfum de primăvară

Pandhoraa     Poveste Parfumata – Parfum de Primavara

Sara   Parfumul Primăverii – Poveste parfumată

CARMEN Parfumul primaverii

Florentina  Parfum de primavara

Lolita Ganduri-verzi-de-primavara-parfumul

Roxana Parfumul-primaverii

Aurora PRIMĂVARA ŞI NOI

Ioan Usca  Parfumul primăverii

Gabi Poveste parfumata de primavara

Vero Parfumul primăverilor copilăriei | VERONICISME

Daurel http://daurel.wordpress.com/2012/03/04/parfumul-cadourilor-de-primavara/#comment-10401

33 comentarii

Din categoria Poveşti parfumate

33 de răspunsuri la „EA

  1. Pingback: Parfumul primăverilor copilăriei | VERONICISME

  2. Pingback: parfumul primaverii | Rokssana's Blog

  3. fotografii pline de poezie, cuvinte pline de emotie… o postare minunata!
    Sa ai o primavara cu sanatate si numai bucurii!

    Apreciază

  4. Atât de frumos ați împletit cuvintele descriind Primăvara încât m-am îndrăgostit și eu de Ea… 🙂
    De-abia o aștept să vină și la noi…
    Un weekend plin de miresme alese de primăvară!

    Apreciază

  5. Pingback: Parfumul primăverii « Ioan Usca

  6. Imi place tot, dar acest fragment l-am retinut si il pot spune pe de rost:”pas cu pas, soarele îmblânzeşte gerul şi privirile posomorâte. Le trimite tuturor câte o rază, trezind împietrirea şi topind îngheţarea.”
    Pentru ca acesta e miracolul Primaverii, de-a trezi împietrirea, de-a topi inghetarea! 🙂

    Apreciază

  7. Pingback: Parfum de primăvară « Mirela Pete. Blog

  8. Foarte frumos prezentat. O duminica placuta iti doresc!

    Apreciază

  9. ce tablou minunat ai pictat in cuvinte 🙂
    si da…cu totii o asteptam pe…EA 🙂

    Apreciază

  10. Pingback: Alt joc cu poze – 04.03.12 « Florina Lupa Curaru

  11. Pingback: Pe chibrituri: Monumentul Pompierilor – Bucureşti « Blog de Filumenistă

  12. Lolita

    Ea a venit cu adevarat prin randurile tale pline de dor si prin fotografiile minunat de sugestive! O primavara cu adieri suave de parfum de flori, cu soare cald si iubire multa! 🙂

    Apreciază

  13. Pingback: Vechi scăpărări (040312) | Amintiri din filumenie

  14. Pingback: Lătrături ocoşe (040312) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  15. Pingback: Clipe încremenite (040312) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  16. Pingback: Viaţa-n imagini (040312)

  17. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 1 « Ioan Usca

  18. Pingback: Parfumul cadourilor de primavara… « Daurel's Blog

  19. marian

    hahahaha…se vede ca te-ai saturat de zapada …de iarna .daca tu care esti …de la munte de unde se topeste zapada prin…iunie…eu aici la Bucuresti…unde si azi am dat la zapada din curte…eu ce sa mai zic ?!Tu de bine de rau ai podu’ plin …inca cu de toate { inclusiv cu gem de…fructe de padure} eu in schimb…nu mai am nici macar varza murata .Un inceput de saptamana cat mai bun tie , familiei si celor dragi tie! Da mai…si urari de bine si elevilor tai ce au venit totusi la scoala in pofida faptului ca ati avut ” zapada ..cat gardu’ ” …vorba lui Bacovia .De fapt daca scoala era in vale…au venit cu…saniutza de sus de pe munte si s-au oprit exact in clasa. Cred ca nici sania n-au lasat-o la usa…au stat pe ea la ore nu ?

    Apreciază

    • Am impresia că se topeşte mai bine zăpada aici, decât la Bucureşti. De sanie nu mai e de mult zăpadă, doar prin curţi, pe unde a fost mai îngheţată. Totuşi, mai e un pic până să răsară ghioceii.
      Culmea, anul acesta n-au fost aşa înnebuniţi după sanie, copiii. Aşa că, au venit pe jos sau cu maşina, la şcoală.
      O primăvară frumoasă!

      Apreciază

  20. Pingback: Alt joc cu poze – 07.03.12 « Florina Lupa Curaru

  21. Pingback: Pe chibrituri: Ecologie « Blog de Filumenistă

  22. Pingback: Vechi scăpărări (070312) | Amintiri din filumenie

  23. Pingback: Clipe încremenite (070312) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  24. Pingback: Viaţa-n imagini (070312)

  25. Pingback: Joc cu flori « Florina Lupa Curaru

  26. Pingback: Gânduri verzi de primăvară – Parfumul primăverii – Jocul ideilor în ipostaza zilnică a eu-lui

Lasă un comentariu