Parfum de iubire (poveste parfumată)

O privi trist, fără să zică nimic.

–         De ce nu mi-ai spus? continuă ea înfierbântată. Nu meritam atâta încredere? Vrei să plec, nu?

–         Nu, dar…

–         Am înțeles. Nu mai am loc în viața ta. Nu trebuie să inventezi nimic. POT să înțeleg.

–         Aș vrea să știi că te-am iubit… și nu te-am mințit niciodată, spuse el abia auzit.

–         OK. Mă retrag.

Ieși aruncându-i o privire de dojană. Avea ochii în lacrimi. El îi cunoștea privirea aceea, de căprioară rănită. Știa că-i rupsese sufletul în două. Dar nu avea de ales. În curând, aveau să sosească. Și ucideau pe oricine era cu el. Cumva, singur s-ar mai fi putut salva. Dar voia s-o protejeze pe ea. Și pentru asta, trebuia s-o facă să plece. Hm… reușise… O văzu din spate, cum merge clătinându-se. Plângea. Nu întoarse capul.

Închise ușa sperând ca ea să nu se întoarcă. Se așeză. Încă nu știa ce modalitate de a-l ucide vor folosi. Pe ea n-o cunoșteau. Reușise să-i ascundă identitatea mai mult de un an, de când se cunoșteau. Se pregăti de plecare. Nu dorea ca ei să afle de locuința aceea. Poate că ea s-ar mai fi întors vreodată și atunci ar fi fost în pericol. Așa că, își pregătise un alt loc, unde ei credeau că-și petrece cea mai mare parte a timpului.

Coborî la mașină și demară. Era urmărit. Asta însemna că ei cunoșteau și locul acela. Tresări gândindu-se la ea. Era necesar să-și schimbe planurile. Trebuia să o salveze. Întoarse mașina cu prima ocazie și se grăbi s-o ajungă din urmă. Din fericire, nu ajunsese prea departe. Se așezase pe o bancă. Opri și îi făcu semn să urce. Ea îl privi nedumerită, gata să refuze, când observă mișcarea ciudată a unei mașini de mai departe. Urcă…

–         Trebuie să ne îndepărtăm. Suntem pe cale de a fi prinși, spuse el urmărind oglinda retrovizoare.

–         Tu… voiai să mă îndepărtezi, din această cauză? îl întrebă ea tremurându-i vocea.

–         Da. Dar acum te-au descoperit și pe tine. Nu știu dacă vom scăpa. De data asta s-au hotărât să scape de mine, i-am deranjat prea mult cu articolul acela. Știam că așa va fi.

–         Până se dau lucrurile pe față, putem merge la una dintre prietenele mele, spuse ea. Dacă reușim să scăpăm de ei…

După un timp, cu multă îndemânare, reușiră să se facă nevăzuți. Lăsară mașina pe o stradă oarecare și luară un taxi. După ce au coborât, s-au îmbrățișat ca și cum nu se văzuseră de mult timp. Acum erau împreună… De undeva, venea un miros de regina-nopții…

 

Povestea a început la Mirela, unde vă puteți înscrie.

14 comentarii

Din categoria Poveşti parfumate

14 răspunsuri la „Parfum de iubire (poveste parfumată)

  1. Cea mai de calitate lectură este cea care îți crează emoții în timp ce citești. Emoții mari…Asta înseamnă că am citit ceva de calitate. Mulțumesc, Lili!
    O săptămână bună și cu multă inspirație să ai! 🙂

    Apreciază

  2. Cat de emotionala poate fii povestea ta! Mi-a placut foarte mult Li’l ! :))
    O seara faina!

    Apreciază

  3. Puterea lui de sacrificiu este admirabila. Iar intr-un scop nobil e scuzabila si minciuna… M-am simtit pentru scurt timp ca intr-un film cu suspans. Si cu happyending…cel putin asa pare, parfumul de regina-noptii asta spune. Imi place foarte acest parfum.
    Foarte frumos scris!
    Noapte buna. Lili!

    Apreciază

  4. Cea dovada mai mare de iubire pentru a o proteja pe iubita e despartirea.Din fericire, povestea se termina cu bine.

    Apreciază

  5. Ce intorsatura ia aceasta minunata poveste a ta … de la primul rand pana la ultimul, reuseste sa tina cititorul in suspans. Sentimente nobile se afla in oricine, dar oare toti stiu asta?
    O saptamana frumoasa!

    Apreciază

  6. Iubirea este cel mai minunat sentiment dintre cele nobile… Mi-a placut mult scriitura ta plina de neprevazut si cu iz detectiv. 🙂
    O saptamana de toamna plina de alese simtaminte! 🙂
    P.S. Multumesc pentru întâmpinare! Si mie mi-a fost dor de voi!

    Apreciază

Lasă un comentariu