Parfumul succesului – Visul

Dragul meu Vis,

Atunci când stelele n-au mai strălucit așa de tare, când florile au căpătat semnificații de ființe plăpânde, fără capacitatea de a se apăra, când copacii au început să vorbească despre lumile ascunse în interiorul lor, când apele și-au limpezit singure picăturile, curățând albii și maluri, când păsările au ieșit din pădure pentru a-mi atrage atenția cu trilul lor perfecționat până la armonie, atunci… am reușit. Am obținut ceea ce demult îmi doream, ceea ce visam, fără să cred în vreo șansă reală de îndeplinire a visului. Am atins proximele culmi ale înțelegerii, cu laturile derivate ale acesteia din trăiri, experiențe, tehnici…

Mă întrebam adesea, ce înseamnă (ca trăire) să experimentezi mereu ceva nou, de ce unii se dau în vânt după asta? Poate că acesta este un atribut al tinereții, sau al tinereții spirituale? Sau este un atribut al celor netrăite dar dorite…

Aș fi strigat ,,Evrika!”, dar timpul nu mai era de partea mea, sau eu îmbătrânisem încă din tinerețe… Aș fi dansat, aș fi cântat, aș fi fluierat ca păsările seara, în pădure…

Am reușit. Și am ieșit din povestea cu satul copilăriei, cu natura îmblânzită de peregrinări, cu tradițiile bine respectate, cu oamenii calzi sau… bârfitori.

Ce parfum are succesul? Miroase a garofițe sălbatice? A cuișoare, a regina-nopții, a trandafiri proaspeți? A brad și mușchi gros? A fân cosit de curând? A flori de câmp?

Cum te simți când ți-ai îndeplinit visul?

Succesul miroase a mândrie care trebuie ținută în frâu, miroase a zâmbete până la urechi, miroase a gânduri de necuprindere a propriei ființe…

Când atingi centrul visului tău, simți că zbori, vrei să îl atingi tot timpul, să-l strângi la piept, să-i revezi parcursul de nenumărate ori… Până când se naște un nou vis, mai greu de atins, mai departe în înalturi, sau în adâncuri, mai captivant, mai plin de frumusețe, mai… vis.

Tu ce ești Vis? Ești visul meu, ești parte a succesului meu?

Alte parfumuri, la Mirela.

Alte visuri, la psi.

44 comentarii

Din categoria Poveşti parfumate, Psi-luneli

44 de răspunsuri la „Parfumul succesului – Visul

  1. childagain

    E minunat când obții acel succes pe care l-ai căutat îndelung ! Și desigur, cel mai dorit și așteptat succes este acela de pe ”muntele dinăuntru”…
    Și, desigur, e bine ca, după ce ne-am atins treapta dorită, să ne căutăm un alt vis. Pentru că omul nu poate trăi fără vise, și nici nu trebuie să lase nimicul în viața lui când un vis se sfârșește, sau e atins.

    Foarte bine ai prins aceste aspecte, și cu o mare sensibilitate, ca de obicei ! Te îmbrățișez, și mulțumesc că ne faci să ne gândim la propriile noatre vise !

    Apreciază

  2. Să apreciezi frumuseţea, dar și să o laşi în urma ta, să te bucuri de toate, dar și să aduci bucurie la rându-ți, să tresari și să-i faci și pe alții să tresară la contactul cu frumusețea și binele…Oare nu asta înseamnă să ai succes?!
    ”Tu ce ești Vis? Ești visul meu, ești parte a succesului meu?”
    Splendid, e visul ca parte a succesului tău. Și e de o rară frumusețe!

    Apreciază

  3. Succesul miroase a mandrie tinuta in frau – nu cred ca am citi o descriere mai buna a modestiei !

    Apreciază

  4. Un evantai de parfumuri despre reusita trairii magiei prezentului. Ce ti-e si cu psihologia asta a sexelor. Barbatii mai pragmatici le-au sintetizat pe toate intr-o singura nuanta.

    Apreciază

  5. Pingback: Lady Million |

  6. Pingback: Psiluneli-Visul | Cățărătorii

  7. psi

    să ştii că mă gândesc acum ce parfum se potriveşte visului… 🙂

    Apreciază

  8. Asta este o senzatie interesanta. Sentimentul ca ti-ai indeplinit visul. Ai ajuns la o culme de unde incepe un alt urcus pentru ca viata e un vis in alt vis. 🙂 Omului ii place sa viseze, cu tampla rezemata de stele si privirile scandandu-se in apele marii ori in cerurile inalte pentru ca el s-a nascut pe planeta in care visele lui prin contururi.

    Apreciază

  9. Succesul miroase a zambete pana la urechi? Inseamna ca eu sunt plina de „succesuri” ca numai asa stiu sa zambesc 😆

    Apreciază

  10. Asa-i, in acest context se evidentiaza modestia;… daca exista.

    Apreciază

  11. Pingback: Dacă dragostea ar cânta prin -Vi(s)ul | Alma Nahe

  12. :)))) Eu o sa raman toata viata o visatoare! :))) Ce m-as face fara ele, visurile mele???

    Apreciază

  13. Când nu se mai auzi/vedea în tine dorinţa de el(de vis) cu orice preţ, va fi succesul tău.
    Când nu-l vei mai fi împrăştiat în zări sperând, şi nu mirosind a neîmpliniri, va fi parfumul tău.

    Apreciază

  14. Pingback: Visul- Psiluneli | Fata din vis

  15. Pingback: Visul – ca modalitate de a exista | BLOG D'AGATHA

  16. Ah! avem atâtea visuri și e atât de plăcut să le strângi pe toate în brațe atunci când se împlinesc. Eu sunt înca la stadiul de „urcat panta” 😀

    Apreciază

  17. „Succesul miroase a mândrie care trebuie ținută în frâu, miroase a zâmbete până la urechi, miroase a gânduri de necuprindere a propriei ființe…”
    Am citat fraza aceasta pentru ca exprima perfect ceea ce poate insemna succesul. Mi-a placut si expresia „mai…vis” .
    Noroc ca mereu apare cate un astfel de „mai vis”…altfel ce sens ar avea totul?

    Apreciază

  18. Visurile sub aspect de a ajunge in realitate dureaza ani de zile sau o viata intreaga.Fiecare are dorinte diverse,miliarde de visuri si este normal sa-si creieze o atmosfera in care emotional se va simpti bine.Abuzul de dorinta iesita din comun creiaza un sindrom emotional care degradeaza trecerea emotionala in timpul asteptari.Dorinta face parte din oravurile emotionale pe care omenirea le-a creat pentru ca viata sa aiba un sens si o evolutie in timp.Din motive complexe visurile devin realitati unor minoritati care au tradus prin forta mentala,fizica produsul dorintei in realitate fizica.Majoritatea ramine doar numai cu un vis din motive numeroase.Daca visul nu se traduce intr- viziune continu, pe aseasta perioada de timp avem sanse mari ca nimic sa nu apara in forma reala.

    Apreciază

  19. Adevarat este caci avem nevoie de un minimum necesar ca sa ne simpti bine.Sistemul de propaganda,Marketingul a fost dezvoltat de un grup de huligani bogatasi care nu mai foloseste razboiul ca sa fure ci propaganda facuta de sute de ori pe zi la televiziune,radio,reviste,ziare,internet,ect… pentru a intra in creierul omenesc si al dirija ca pe cinele lui Pavalov.Se utilizeaza sisteme subliminale de publicitate dezvoltate de doctori experti,profesionisti in manipularea maselor prin diferite metode.Zeci si sute de miliarde sint investiti pentru difuzarea produselor de consum in lumea intreaga.O pasta de dinti transmisa la televiziunea Romana in publicitate o vad si aici in Canada cu foarte mici adaptari.O minoritate de 1 la suta controleaza economia mondiala prin acest Marketing ucigas care distruge creierul omenesc.Trebuie ca sa fie dezbatut serios acest sistem de asuprire care distruge economia nationala,mai ales in tarile slab dezvoltate din motive de subjugare economica.Vedem in Romania unde in decurs de 20 de ani de zile, economia functiona satisfacator, a fost distrusa voluntar de niste,mirlanii, jigodii,conducatorii spre moartea economica Romaneasca, ca sa se inbogateasca fara nici un regret.Cu toate aceste nenorociri avem nevoie sa visam in masura realistica.

    Apreciază

  20. Pingback: Noutăți Dexign « Mirela Pete. Blog

  21. Pingback: Parfumul succesului | my heart to your heart

  22. Pingback: De la alb, la parfum « Mirela Pete. Blog

  23. Ce frumos ai definit succesul! „Succesul miroase a mândrie care trebuie ținută în frâu, miroase a zâmbete până la urechi, miroase a gânduri de necuprindere a propriei ființe…” Minunat! Ai surprins esenţa!
    Numai bine,Lili! 🙂

    Apreciază

  24. Pingback: Succesul sub formă de granule | Iubesc Viaţa

  25. Pingback: Lady Million | irealia

Lasă un comentariu