Nominalizare

VBA

Mulțumiri pentru nominalizare blogului:

http://treziredivina.wordpress.com/2013/11/09/nominalizare-blog/

Reguli:

,,To accept this award, the awardee must do the following :

  •  Thank the person who gave you this award.
  •  Include a link to their blog.
  •  Next, select 15 blogs/bloggers (or more) that you’ve recently discovered or follow regularly.
  •  Nominate those bloggers for the Versatile Blogger Award — you might include a link to this site.
  •  Finally, tell us about yourself.”

Nominalizez în continuare:

George Valah Blog

Belsim

Belzon

Calea spre tine

Elena Dragomir

Lupul Alb

Lupul dacic

Remer Ra

Sănătate cu stil

Thea Bianchi

Totul pentru suflet

Psi words

10 comentarii

Din categoria Diverse

10 răspunsuri la „Nominalizare

  1. Lupul Dacic

    multumesc mult, dar poate imi expici ce inseamna? stii ca eu sunt afoana rau 🙂

    Apreciază

  2. Pingback: Nominalizare | Lupul Dacic

  3. Thea

    Lili, mi se pare extraordinar sa primesc eu un asemenea „premiu” (nu-mi pare deloc asa de special blogul meu, e mai degraba un joc de rare seri in care imi imaginez ca va răsfăţ ochii si sufletul cu locuri din raiul pamantesc..) si e cu atat mai valoros pentru ca este oferit de tine. Multumesc ..

    Apreciază

Lasă un răspuns

