Parfum de fructe exotice

Invitaţi: Abisuri,  Alice, Androxa, Atlantisra, Carla, Carmen, Carmen Amza, Călin, Daurel, G1b2i3,  Gabrielle, George,  Gina, Ioan Usca, Lolita, PerspectivePeter, Ragnar, Rokssana, Schtiel, Shayna, Supravieţuitor, Vizualw.

Mă aştepta.

I-am zărit coliba de la vreo zece metri. Mersesem destul de greu prin vegetaţia abundentă. Ştiam că va fi aşa. Dar era o încercare. Încă una prin care trebuia să trec. M-am supus, convinsă fiind că finalitatea nu mă va dezamăgi. Totul părea pregătit pentru mine. Fusesem puţin nedumerită de locul ales. Păduri tropicale? Nu credeam că voi rămâne în viaţă. Şi totuşi, am ajuns.

Era o colibă micuţă, cu acoperiş din nuiele. Cum ajunsese aici? Şi de ce a ales acest loc?

–         Îţi pui multe întrebări, mi-a spus când intram.

–         Am venit, i-am răspuns.

Mi-a zâmbit fără să mai spună nimic. M-a surprins zâmbetul lui. Credeam că e serios tot timpul.

–         De ce aş fi serios tot timpul?

–         Mă gândeam şi eu…

Şi iar tăcere. Era îmbrăcat cu hainele clasice ale isihaştilor. Nu mă surprindea înfăţişarea sa. Ne cunoşteam, fără să ne fi văzut vreodată. Sau, eu ştiu, poate că el mă văzuse, în peregrinările sale telepatice sau videopatice.

–         Nu era nevoie să te văd. Vibraţiile tale au ajuns până la mine.

–         Încep să mă obişnuiesc cu felul în care îmi citeşti gândurile.

–         Gândurile tale se îndreaptă spre mine. Le văd. Nici măcar nu te mai întrebi de ce ai ajuns aici.

–         E un pas, nu ? Dintr-o serie întreagă.

–         Nu este primul. Ai început să cauţi cu mult timp în urmă. Ţi-am urmărit evoluţia.

În timp ce vorbea l-am perceput foarte aproape. Era în sufletul meu. Poate că asta era o aşa-zisă stare de extaz. Nu mi-a răspuns la gânduri. M-a privit şi atât.

–         Încă mai ai nevoie de hrană.

Mi-a arătat un coş cu fructe, pe măsuţa pe care n-o văzusem până atunci. A venit miros de fructe exotice. Asta ce mai însemna?

–         Va trebui să-ţi stăpâneşti gândurile. Altfel nu vei înţelege. Opreşte zgomotul din mintea ta şi lasă lumina să intre. Acolo e realitatea .

Vorbele pe care le spunea, le ştiam. Dar acum era altceva. Acum vedeam. De aceea mă chemase.

Am întins mâna după un fruct. Când m-am întors, dispăruse. Prezenţa sa a persistat mult timp. Am  meditat o vreme, fără să-mi dau seama de curgerea timpului. Era şi timpul acolo, în coliba lui.

Am pus câteva fructe în rucsac şi am plecat.  Ştiam că drumul de întoarcere va fi uşor. Luasem un pic din fiinţa sa, în propria mea fiinţă.

Povestea a început la Mirela şi tema a fost propusă de Carmen.

Au scris:

http://mirelapete.dexign.ro/2011/11/miresme-de-departe-ca-sa-ne-fim-mai-aproape-parfumul-fructelor-exotice-poveste-parfumata/

http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/11/astazi-prin-intermediul-povestii.html

http://g1b2i3.wordpress.com/2011/11/05/poveste-parfumata-parfum-de-fructe-exotice-de-care-sigur-nu-ai-auzit/ 

http://gabryellehelen.wordpress.com/2011/11/05/executie-fructata-parfumul-fructelor-exotice/

http://dictaturajustitiei.wordpress.com/2011/11/05/parfumul-fructelor-exotice/

http://sarabesleaga.blogspot.com/2011/11/fructul-cel-mai-valoros.html

28 comentarii

Din categoria Poveşti parfumate, Proză

28 de răspunsuri la „Parfum de fructe exotice

  1. Pingback: Miresme de departe…ca să ne fim mai aproape. Parfumul fructelor exotice. Poveste parfumată « Mirela Pete. Blog

  2. Ca de obicei, un adevărat scenariu de film, incitant, bine scris, felicitări!
    „Va trebui să-ţi stăpâneşti gândurile”.Cum? Când din coş venea „miros de fructe exotice”.Îţi cerea prea mult, aroma aceea e irezistibilă!
    Weekend fain să ai, Lili! 😉

    Apreciază

  3. Nu m-am mai întrebat.

    Apreciază

  4. Pingback: Andre Rieu… « lunapatrata

  5. Pingback: Mihail Sadoveanu(5 noiembrie 1880 – 19 octombrie 1961), scriitor român « Supravietuitor's Blog

  6. Pingback: Kuzma Petrov-Vodkin(5 noiembrie 1878 – 15 februarie 1939), pictor rus « my heart to your heart

  7. Pingback: Poveste parfumată.Parfum de fructe exotice de care sigur nu ai auzit « my heart to your heart

  8. o poveste ce incita imaginatia si simturile olfactive, cu suspans si imagini create de cuvinte alese cu mare talent! Mi-a placut muuult!
    Sa ai un weekend parfumat! 🙂

    Apreciază

  9. Pingback: And there was light… « androxa

  10. E cam greu sa opresti zgomotul din minte, insa se poate.
    Doar ca multi dintre noi s-au obisnuit asa de mult cu zgomotul, incat nu vor sa scape de el.
    O poveste SF cu un parfum deosebit!

    Apreciază

  11. Pingback: Execuţie fructată (Parfumul fructelor exotice) « Gabriela Elena

  12. Îmi place mult cum împletiți cuvintele în frumoase povești fantastice… Mi-a plăcut cum ați scris că era și Timpul prezent în colibă și totuși nu i-ați simțiti curgerea…. Așa trecem noi prin Timp fără să-i simțim trecerea…
    O seară frumoasă! 🙂

    Apreciază

  13. Dialogul a dat frumusete textului, facand ca totul sa prinda viata.
    Gandurile care se vad si vorbesc. 😀

    Apreciază

  14. Pingback: Cheia « Ioan Usca

  15. Pingback: Parfumul fructelor exotice ? « Dictatura justitiei

  16. Îmi place naraţiunea, şi parcă simt aroma… 🙂

    Apreciază

  17. Pingback: life in pictures -12- Maica Tereza « Rokssana's Blog

  18. Pingback: People are made of places… « androxa

  19. Superb mini scenariul tau! Empatie, telepatie si jocul mintii frumos imbinate intr-o povestire plina de arome deosebite! Toti ar trebui sa „oprim zgomotul din mintea noastra şi sa lasam lumina să intre” pentru a evolua…
    Salutari cordiale, Lili! 🙂

    Apreciază

  20. Pingback: Miresme de DEPARTE…ca să ne fim mai APROAPE. Poveste parfumată « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu