Autohipnoza VII

Autohipnoza VII

                                                      după Bernard Raquin

Se creează niște legături arbitrare pentru adâncirea stării de transă și ca antrenare pentru liniștirea spiritului.

Se asociază, în mod arbitrar, un fapt obiectiv (senzație, zgomot, gând, respirație) cu desfășurarea procesului subiectiv (transă mai profundă, rememorarea amintirilor uitate).

,,Cu cât aud mai multe sunete din exterior, cu atât intru mai adânc în interiorul meu… Pe măsură ce mă concentrez asupra respirației mele, conștientul și inconștientul se armonizează… În timp ce spiritul meu conștient se interesează de anumite zgomote, aceasta mă ajută să intru mai profund în contact cu spiritul meu inconștient. Fiecare gând al meu are puterea de a mă ghida spre propriul meu centru… și am încredere în inconștientul meu pentru că el determină comportamentul cel mai potrivit în situația dată…”

Exercițiu:

Concentrați-vă atenția asupra respirației. Cu fiecare inspirație simțiți că inconștientul d-voastră devine mai prezent. Cu fiecare expirație, simțiți că acum conștientul devine mai prezent.

După trei minute inversați situația, repetând în gând:

,,Fiecare inspirație mă face mai conștient, fiecare expirație înlesnește conștientizarea inconștientului meu… De fiecare dată când sunt conștient de conștientul meu, inconștientul meu poate fi conștient de inconștientul meu… În timp ce respir pot fi conștient că nu sunt conștient de tot ceea ce inconștientul meu este pe cale să facă să devină conștient pentru mine, la nivel conștient și inconștient…”

Puteți intra în autohipnoză repetând această frază timp de câteva minute.

Atunci când părăsiți zona de confort și certitudine, apare o perioadă de confuzie și de întrebări pentru noi deprinderi care țin de intelect. Această confuzie precede transa și formarea de noi legături între conștient și inconștient.

 

6 comentarii

Din categoria Autohipnoza

6 răspunsuri la „Autohipnoza VII

  1. Pingback: George « O lume in imagini

  2. Pingback: Caño Cristales « O lume in imagini

  3. Pingback: Golden fish « schtiel

  4. Pingback: Money money « O lume in imagini

  5. autohipnoza asta chiar functioneaza?

    Apreciază

Lasă un răspuns

