Cuvânt

Renasc Timpul dintre cuvinte alese de conştiinţă.

Plutesc printre cuvinte alese de inconştient.

Ascund cuvinte alese de subconştient.

Mă rătăcesc printre cuvinte.

Codific, descifrez, încondeiez.

Le arunc în spaţiu, sub formă de gânduri, ca să fie linişte.

Le dau o adresă, le las să se piardă, dar nu le pot şterge.

Mă rătăcesc printre ele, mă ascund în ele, mă ridic peste ele.

Mă transform în Cuvânt şi pătrund în altă dimensiune.

Aici sunt fără Timp.

Cuvânt.

 

Androxa, Carla, Rokssana, Schtiel

8 comentarii

Din categoria Capsule

8 răspunsuri la „Cuvânt

  1. „Le arunc în spaţiu, sub formă de gânduri, ca să fie linişte.”
    nu am cuvinte sa-ti spun ce simt…dar tu stii ,simti c-am trecut si ca mi-am incarcat bateriile…
    o zi minunata sa ai !

    Apreciază

  2. Pingback: Darul iubirii | Rokssana's Blog

  3. Superb, de acord cu rokssana!

    Apreciază

  4. Just Me...Carla

    cuvinte impletite cu sentimente….ce poate fi mai frumos de atat ? gandultau cel bun Lili !!!!!!!! 😀

    Apreciază

  5. Pingback: I am not really here…. « androxa

Lasă un răspuns

