METODA- CITIREA SECVENŢIALĂ
Evocare, realizarea sensului, reflecţie
Proiectul “Lectura şi scrierea pentru dezvoltarea gândirii critice” (K. Meredith şi J. Steele, 1997)
(Adaptată de prof. D.-M.V. la textul “Monstrul Colombre” de Dino Buzzati)
Aceasta este o activitate de lectură ghidată, menită să-i angajeze activ pe elevi în procesul de lectură. Pe măsură ce citesc textul, elevii vor fi, de asemenea, implicaţi în procese de analiză şi refecţie critică.
Această lecţie model foloseşte povestirea Monstrul Colombre, de Dino Buzzati.
Începeţi lecţia informându-i pe elevi că vor citi o povestire. Spuneţi-le să nu se uite la text în timp ce le împărţiţi foile, pentru că îl vor citi în grup şi nu e bine să citească înaintea celorlalţi.
După ce s-au distribuit foile cu povestirea şi o scurtă prezentare a autorului, discutaţi pe scurt despre autor şi opera sa.
Această discuţie nu trebuie să dureze mai mult…
Vezi articolul original 2.758 de cuvinte mai mult
Multumesc! Eu am lucrat cu drag la acesta metoda!:))
ApreciazăApreciază
Se vede!
Eu îţi mulţumesc, de fapt!
ApreciazăApreciază
Am sa mai aduc pe blog si altele! Multumesc inca o data!
ApreciazăApreciază
Pun acum şi ultimul exemplu!
ApreciazăApreciază
Am unele mult mai frumoase si mai spectaculoase, dar desenele sunt facute in asa fel ca nu le pot lua cu copy-paste!
ApreciazăApreciază
Scanează tot materialul şi îl postezi ca pe o fotografie. Sau fotografiază-l.
ApreciazăApreciază
Da, asa trebuie, dar nu am loc la scaner! 🙂
ApreciazăApreciază
Foto
ApreciazăApreciază
Just! Asa am sa fac! :))
ApreciazăApreciază
🙂
ApreciazăApreciază
:))
ApreciazăApreciază