METODA-CITIREA SECVENŢIALĂ

La Fée Blanche

59495972_715575225524985_2593882933630599168_n
METODA- CITIREA SECVENŢIALĂ
 
Evocare, realizarea sensului, reflecţie
Proiectul “Lectura şi scrierea pentru dezvoltarea gândirii critice” (K. Meredith şi J. Steele, 1997)
(Adaptată de prof. D.-M.V. la  textul “Monstrul Colombre”  de Dino Buzzati)
 
          Aceasta este o activitate de lectură ghidată, menită să-i angajeze activ pe elevi în procesul de lectură. Pe măsură ce citesc textul, elevii vor fi, de asemenea, implicaţi în procese de analiză şi refecţie critică.
          Această lecţie model foloseşte povestirea Monstrul Colombre, de Dino Buzzati.
          Începeţi lecţia informându-i pe elevi că vor citi o povestire.  Spuneţi-le să nu se uite la text în timp ce le împărţiţi foile, pentru că îl vor citi în grup şi nu e bine să citească înaintea celorlalţi.
          După ce s-au distribuit foile cu povestirea şi o scurtă prezentare a autorului, discutaţi pe scurt despre autor şi opera sa.
Această discuţie nu trebuie să dureze mai mult…

Vezi articolul original 2.758 de cuvinte mai mult

11 comentarii

Din categoria Diverse, Material didactic, Metode interactive

11 răspunsuri la „METODA-CITIREA SECVENŢIALĂ

  1. Multumesc! Eu am lucrat cu drag la acesta metoda!:))

    Apreciază

Lasă un comentariu